Beste Jennifer,Hartelijk dank voor je melding. Ik heb je bestelling er meteen bijgenomen en zie inderdaad dat er wel wat is misgelopen met de levering. Sorry hiervoor, dit is uiteraard niet onze bedoeling!Om dit voor je op te lossen heb ik je huidige bestelling moeten annuleren, helaas. Om technische redenen kon je huidige bestelling niet ingepland worden, jammer genoeg. Het bedrag dat je betaalde werd zonet omgezet in een winkeltegoed, dat je vanop je account kunt gebruiken voor een nieuwe aankoop. Zo kan je een toestel kiezen vanop onze website en het tegoed gebruiken voor de betaling ervan, alsook een datum voor levering kiezen die je het best uitkomt. Gezien het ongemak dat je hebt ervaren bij deze bestelling bied ik je graag een voucher ter waarde van Eur60 aan. Mag ik deze aan je account toevoegen? Ik verneem het graag van je!Indien je nog vragen hebt, geef ons dan gerust een seintje. Met vriendelijke groet,Greg van CoolblueMedewerker backofficeBel: (+32) (0)3 808 27 00Borsbeeksebrug 28/5/5 2600 Berchem www.coolblue.be--- original message ---On August 14, 2023 at 4:27 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be