Terug

Problemen met levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Cool blue

14/08/2023

BesteIk heb op 22 juli bij Coolblue een wasmachine besteld van het merk Beko. Zeer bewust zo vroeg zodat deze geleverd kon worden op de gewenste datum 2 weken later op 5 augustus. Deze werd toen niet geleverd. Na contact met de klantendienst werd gezegd dat de leverdienst contact zou opnemen om een nieuwe datum vast te leggen, ik kreeg wel een link maar deze werkt niet. Na nog steeds niets van hen gehoord te hebben besloot ik terug te bellen en kreeg ik dezelfde boodschap te horen. Vervolgens heb ik bijna iedere dag de week nadien gebeld en heb ik tot op heden nog niets van hen vernomen. Telkens krijg ik dezelfde boodschap van de medewerkers dat er contact opgenomen zal worden ‘zo snel mogelijk’ en ‘binnen enkele dagen’. Ondertussen zijn we al meer dan een week verder en heb ik gezien dat er zelfs levermomenten zijn vrijgekomen, maar blijkbaar niet voor de levering van mijn bestelling. Hun nieuwe voorstel is een kleine korting waarbij ik zelf nog eens 60 extra zou moeten bijdragen in vergelijking met het bedrag dat ik origineel betaalde. Dit is totaal geen redelijke compensatie in lijn met de nadelen die ik tot op heden ondervonden heb. Ik ben dit zeer beu en zal 5x nadenken vooraleer ik nog een bestelling plaats door de slechte klantenservice. Ik wens mijn product zo snel mogelijk geleverd te krijgen in overlegd met een moment dat voor mij past en een compensatie.

Berichten (10)

Cool blue

Naar: J. D.

14/08/2023

Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue

Cool blue

Naar: J. D.

14/08/2023

Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue

Cool blue

Naar: J. D.

17/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Cool blue

Naar: J. D.

17/08/2023

Beste Jennifer,Hartelijk dank voor je melding. Ik heb je bestelling er meteen bijgenomen en zie inderdaad dat er wel wat is misgelopen met de levering. Sorry hiervoor, dit is uiteraard niet onze bedoeling!Om dit voor je op te lossen heb ik je huidige bestelling moeten annuleren, helaas. Om technische redenen kon je huidige bestelling niet ingepland worden, jammer genoeg. Het bedrag dat je betaalde werd zonet omgezet in een winkeltegoed, dat je vanop je account kunt gebruiken voor een nieuwe aankoop. Zo kan je een toestel kiezen vanop onze website en het tegoed gebruiken voor de betaling ervan, alsook een datum voor levering kiezen die je het best uitkomt. Gezien het ongemak dat je hebt ervaren bij deze bestelling bied ik je graag een voucher ter waarde van Eur60 aan. Mag ik deze aan je account toevoegen? Ik verneem het graag van je!Indien je nog vragen hebt, geef ons dan gerust een seintje. Met vriendelijke groet,Greg van CoolblueMedewerker backofficeBel: (+32) (0)3 808 27 00Borsbeeksebrug 28/5/5 2600 Berchem www.coolblue.be--- original message ---On August 14, 2023 at 4:27 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

J. D.

Naar: Cool blue

17/08/2023

Dag Greg,Ja graag. Bedankt voor je reactie!

Cool blue

Naar: J. D.

17/08/2023

Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue

J. D.

Naar: Cool blue

17/08/2023

Dag Greg,Ja graag. Bedankt voor je reactie!

Cool blue

Naar: J. D.

17/08/2023

Hoi,Je bericht is veilig bij ons aangekomen! Onze Coolblue'ers doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. We zijn op dit moment meer klanten aan het helpen dan normaal, daarom duurt het wat langer. Je krijgt binnen twee dagen reactie van ons. Met een glimlach,Coolblue

Cool blue

Naar: J. D.

18/08/2023

Beste Jennifer, Hartelijk dank voor je response. Ik heb zonet de voucher aan je account gekoppeld. Deze kan ingezet worden wanneer je aangemeld bent op je account, en bij de plaatsing van je eerstvolgende bestelling. De voucher heeft een houdbaarheid van een jaar.Hopende jou hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd. Verder nog vragen? Aarzel dan niet om ons te mailen. Met vriendelijke groet,Jessar van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On August 17, 2023 at 3:30 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be

Cool blue

Naar: J. D.

18/08/2023

Beste Jennifer, Hartelijk dank voor je response. Ik heb zonet de voucher aan je account gekoppeld. Deze kan ingezet worden wanneer je aangemeld bent op je account, en bij de plaatsing van je eerstvolgende bestelling. De voucher heeft een houdbaarheid van een jaar.Hopende jou hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd. Verder nog vragen? Aarzel dan niet om ons te mailen. Met vriendelijke groet,Jessar van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn Coolblue Of bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereik --- original message ---On August 17, 2023 at 3:30 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform