Beste, Ik bestelde op 28 juli 2022 4 artikelen bij Zalando.Echter kwam ik tot de constatatie dat ik de levering liet doorgaan op mijn oude adres. Wij zijn in mei verhuisd dus ik was dit nog niet gewend. Ik heb direct contact opgenomen met Zalando om dit te melden. Dus ik vroeg dat de desbetreffende goederen zouden geleverd worden bij de post. Ik verwachte hiervoor een bevestigingsmail te krijgen (aangezien ik dus geen post meer kon ontvangen op mijn oude adres) - Deze werd wel doorgestuurd naar ons nieuw adres t.e.m. augustus 2022 echter heb ik NIETS ontvangen, geen briefje van de post waar de goederen zijn afgeleverd of waar ik de goederen kan ophalen, ook via mail heb ik niets vernomen. De medewerker van zalando vertelde me dat de goederen dan gewoon terug naar het depot gestuurd zouden worden en er dus verder geen gevolg aan zou gegeven worden. In december 2022 kreeg ik dan plots mails van een incasso bureau genaamd Coeo in het Frans, waarvan ik oorspronkelijk dacht, oei dit is spam (want van zalando zelf heb ik niets vernomen) Ik heb dan bezwaar ingediend, een rechtsverklaring afgelegd maar Zalando blijft deze weigeren. Ik ben dus ten einde raad en weet niet meer wat doen. Terwijl de kosten wel blijven oplopen.Alvast bedankt voor uw antwoord.Met vriendelijke groeten Anouk Geluykens