Ik heb vorig jaar in juni een zetel gekocht in de spiksplinternieuwe winkel Poltronesofa in Borsbeek. Ik had als leverdatum januari gekozen.Echter kon ik in januari mijn appartement nog niet in, dus had ik hen gecontacteerd voor te leveren vanaf 1 maart.Ze zeiden dat dat geen probleem was, maar dat ik 50 euro per maand 'stockagekosten' moest betalen. Ik ging hiermee akkoord.Eind februari heb ik de winkel gecontacteerd dat ze mijn zetel konden leveren. Ze zeiden dat de zetel al ergens in België staat, en dat de transportfirma mij iets ging laten weten.Helaas, nog steeds niet gehoord. Ik heb de winkel al verschillende keren gecontacteerd, maar ze willen mij niet helpen. Ze zeggen gewoon dat ik geduld moet hebben, ook al zit ik nu zonder zetel.Ik heb de gegevens van de transportfirma gevraagd, en die firma zegt me dat ze niets afweten van die bestelling.Niemand weet waar mijn zetel is, en wanneer die kan komen. Ik heb al een voorschot van 800 euro betaald. In diezelfde winkel heeft mijn bomma in december 2 kussens besteld voor 100 euro. Die gingen binnen de 6 weken geleverd worden. Helaas, zij heeft ook nog niets ontvangen.Zij vroeg haar geld terug maar dat doen ze niet. In de winkel lachten ze met haar en zeiden ze dat ze geduld moet hebben want dat het maar kussens zijn.