Terug

Problemen met levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Stella Bikes

08/09/2021

Beste, Ik bestelde 2 elektrische fietsen, (model Morena, 3600€ per stuk) bij Stella Bikes in Hasselt op 10/04/2021, onder voorwaarde van een levering binnen beperkte termijn. Levering werd beloofd week 24/2021 (18/06). Met die termijn konden we instemmen en onder die conditie hebben we de 2 fietsen gekocht en een voorschot betaald. De levering werd uitgesteld tot 12/07, dan 12/08, dan september, en nu wordt het al ten vroegste november.Als compensatie heeft Stella op 12/08 tijdelijke leenfietsen geleverd. Echter, 1 van de 2 fietsen kan ik niet opladen omdat de verkeerd lader geleverd werd. Ik heb Stella al meerdere keren gecontacteerd (telefoon, chat, mail). Contact is heel moeilijk want verloopt via een call desk... nooit krijgen we een verantwoordelijke aan de lijn en telkens beloven ze van een lader met de juiste connector op te sturen, maar tot nu toe heb ik nog niets ontvangen. Die leenfietsen staan dus al een maand in mijn garage zonder dat ik ze kan gebruiken om samen met mijn vriendin te gaan fietsen en voor de bestelde fietsen hebben we nog altijd geen definitieve datum.Ik eis van Stella een spoedige levering van onze bestelde fietsen en in afwachting de levering van de juiste lader voor 1 van die leenfietsen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform