Terug

Problemen met levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: Dyson

03/09/2021

Beste, ik bestelde en betaalde op 15/08 via de website van Dyson een stofzuiger type V8 animal+. hierop was een actie geldig met een korting van 50€ en extra toolkit & tool bag gratis. Hierop kreeg ik van Dyson owner support een bestelbevestiging met referentie: 1750687423 en de voorziene bezorgdatum binnen 1-2 werkdagen. Op 17/08 kreeg ik een bericht dat mijn bestelling verzonden was.Ook diezelfde dag kreeg ik nog een berichtje met de factuur en de melding dat mijn garantie nu actief was. Levering was voorzien voor woensdag 18/08 tussen 10 en 13 uur.op woensdag 18/08 kreeg ik plots een berichtje van UPS dat mijn zending geleverd was om 12.10 uur op mijn adres. Maar bij mij was niets geleverd, en ik was heel de dag thuis aan het werk met zicht op de straat, dus hier was niemand geweest van UPS. Info van UPS, pakket geleverd van 0.70 kg en afgetekend door Anick, mij onbekend. een stofzuiger weegt ook meer dan 0.70 kg, dus hier is iets niet in orde.Ik bel daarop naar Dyson support, de man aan de telefoon ging onmiddellijk een claim aanmaken bij US.Op vrijdag 20/08 bel ik terug naar Dyson voor de opvolging van de claim, volgens de persoon aan de telefoon was er geen claim opgemaakt. Terug een claim aangemaakt en de nodige papieren doorgestuurd naar Dyson support, o.a. mijn ondertekende verklaring & het afleverbewijs van UPS.op maandag 23/08 gebeld met Dyson betreffende de claim, echter nog geen resultaat. Man aan de telefon ging informeren bij UPS of het pakket alsnog geleverd kon worden.Vrijdag 27/08 gebeld met Dyson, nog steeds geen resultaat, tot de man aan de telefoon plots berivht kreeg van het management dat hij opdracht mocht geven om een nieuw toestel te laten leveren op mijn adres.Maandag 30/08 teruggebeld, men ging met spoed werk maken van de verzending.Op woensdag 01/09 teruggebeld, nogmaals doorgegeven als zijnde Urgent, tot nu toe nog steeds geen resultaat.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform