Terug

problemen met levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. D.

Naar: Sarenza.be

09/08/2021

Beste, Ik bestelde op 4 juli 2021 kleding voor € 90,00. Op 5 juli krijg ik een verzendbevestiging, en op 7 juli krijg ik een bericht van Bpost dat het pakketje kwijt geraakt is. Een dag later namen we contact op met de klantenservice, op 23 juli nog eens. Tussenin probeerden we te bellen, maar via dat kanaal is Sarenza niet bereikbaar. Ook niet via Messenger. We hadden een overeenkomst met Sarenza voor het leveren van de goederen. Wij hebben reeds betaald. Nu is het aan Sarenza om haar deel van de overeenkomst na te komen, namelijk het leveren van de goederen. Aangezien dit niet lukt, wil ik een terugbetaling van het volledige bedrag en op de hoogte gehouden worden van de verdere afhandeling van deze klacht.Met vriendelijke groet, familie Okeke - De Smetnummer bestelling 23451446


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform