Sinds 31 maart 2021 is mijn zending uit de USA 1Z650933DG41364994 bestaande uit 6 pakketten aangekomen in België. Na enkele weken wachten nog steeds geen faktuur voor de inklaringskosten ontvangen. Meerdere keren geprobeerd de klantendienst te bellen, na herhaaldelijk door geschakeld te worden niet geholpen. Ik ben naar het depot in Lummen gereden om de zending daar te betalen en af te halen. Niet mogelijk. Via Facebook pagina van UPS Belgium geklaagd en contact gehad met verschillende personen via Messenger. Veel verontschuldigen maar geen oplossingen. Ik kreeg zelfs het emailadres van de inklaringsdienst in Nederland ! Gelukkig bezorgde deze mij het juiste emailadres. Uiteindelijk verschillende mails gestuurd naar beimport@ups.com om te weten hoe en wat ik moest betalen met het faktuurnummer: geen reactie. Uiteindelijk kreeg ik plots een faktuur van 40 € voor laattijdige betaling van een faktuur waar ik al tevergeefs zo lang op aan het wachten was. Gelukkig stond hierop het nummer van de oorspronkelijke faktuur. Beide fakturen betaald op 8 mei om geen discussie te krijgen. Nu 12 dagen later,nog steeds geen levering. In de update mails die ze me stuurden,stond wel vermeld dat de zending zou worden teruggestuurd naar de afzender !!! Nu staat vermeld: onderweg. Hoe lang moet ik nog wachten op mijn zeer waardevolle zending van 13000€ Ik wil er niet aan denken wat er gebeurt als deze terug naar de USA gestuurd wordt (Verlies,verzendkosten,douane USA..... Ik wil mijn pakketten ontvangen. Ik heb ervoor betaald (verzending) en de invoerrechten zijn betaald !!!