Terug

Problemen met levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: GLS Belgium NV/SA

03/12/2020

Beste, ik bestelde afgelopen woensdag 25 november een pakket via isagenix die vervolgens door GSL zou geleverd worden. De voorziene datum was dinsdag 3 december. Ondertussen paste GSL de informatie van de tracking aan omdat ze de voorziene leverdatum niet gingen kunnen respecteren. Ondertussen staat de status nog steeds dat het pakket in het depot van Tongeren zit. Deze status is sinds donderdag 26november ongewijzigd en ik heb nog geen nieuwe voorziene leverdatum. Ondertussen probeerde ik de klantendienst te bellen, zij zijn echter onbereikbaar. Dan maar een mail verzonden daar kreeg ik al 2 keer een standaardantwoord op dat de leveringen vertraagd zijn en ze me geen nieuwe leverdatum kunnen geven. Ze lezen nog niet eens de mails ze doen geen voorstellen ze proberen zelfs niet in te schatten hoelang het nog zou duren. De klant wordt volledig aan het lot overgelaten en dat vind ik ontoelaatbaar. Ik zou graag het pakket terugsturen en mijn geld terugkrijgen maar als ze enkel mails beantwoorden met standaardantwoord zie ik gewoon niet in hoe ik verder kan communiceren met zo een bedrijf.

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. C.

04/12/2020

Rappel ( voir mail 27/10 )Bonjour,Nous ne fowardons plus vos mail.Notre département Sales ne vous répondra plus non plus.Nous vous avons déjà informé à plusieurs reprise d'envoyer vos plaintes auprès du bon département Notre service "Legal" astrid.hanssens@gls-belgium.comMet vriendelijke groeten, Sincères salutations, Kind regards,Sales Service GLS Belgium Distribution NV/SA GLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium T +32 (0)2 55 66 287 F +32 (0)2 55 66 283 E sales.service@gls-belgium.com www.gls-group.eu klachtenbox@test-aankoop.be 03/12/2020 21:05Toinfo@gls-belgium.comccSubjectKlacht - Problemen met levering - (CPTBE01120324-71)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform