Beste,Op 7 augustus heb ik bij BeterBed een bestelling geplaatst met ordernummer 12053111. Er werd mij verteld dat door corona en de vele bestellingen pas een leverdatum mogelijk drie maanden later: 6 november.De leverdatum bleek uiteindelijk een dag te zijn waarop ik moest werken, hierbij stelde ik de vraag aan de klantendienst of dit gewijzigd kon worden naar een andere datum. Ik werd doorverwezen naar de website waar de eerste mogelijke datum meer dan een maand later zou vallen. Ik nam noodgedwongen een dag verlof te nemen zodat ik er kon zijn voor de levering.De dag van de levering kwamen de leveraars aanzetten met twee FOUTE lattenbodems die niet voor mij bestemd waren. Ze hadden wel de juiste matras bij. Ik vroeg of de matras kon blijven, maar dit zou voor verwarring zorgen zodus hebben ze alles terug meegenomen naar het magazijn.Enkele dagen later kreeg ik het bericht dat de nieuwe levering twee weken later viel: 19/11. Aangezien ik op deze datum opnieuw moest werken, vroeg ik aan de klantendienst of er rekening kon gehouden worden met mijn situatie en of er in de namiddag geleverd kon worden (ik kon om 15u thuis zijn). Het antwoord hierop was dat ik moest wachten op de tijdsindicatie. De dag vóór de levering krijg ik deze tijdsindicatie: 08u05 - 19u35. Ik stuurde vervolgens naar de klantendienst en zij gingen het navragen. Dit is NIET gebeurd. Ik moest hier opnieuw achter vragen, om enkel antwoord te krijgen NADAT de levering had plaatsgevonden!Gelukkig had ik uit voorzorg gevraagd aan mijn huisgenoot of ze die dag een latere shift kon nemen zodat er iemand thuis was. Bij de tweede levering hadden ze dan wel de juiste lattenbodems bij maar GEEN matras. Deze fout kwam door de bestelbon van het magazijn van BeterBed gaven de leveraars aan.Ik had in de tussentijd een mail gestuurd naar klantenservice@beterbed.be waar nooit reactie is op gekomen. Ik had ook een enquête ingevuld waarbij op het einde werd meegedeeld dat er contact ging opgenomen worden binnen de 48u, ook dit is nooit gebeurd.Ik heb al twee keer mijn bed uiteengehaald en al twee keer een verdiep naar boven gesleurd, ik heb ook al twee keer niet in mijn eigen slaapkamer geslapen zodat de leveraars om 8u het bed konden leveren. Ik heb verlof genomen en mijn huisgenoot een latere shift laten nemen. Dit alles om uiteindelijk GEEN bed te ontvangen.Nu krijg ik na contact met de klantenservice te horen dat de nieuwe leverdatum pas 28/01 is. 6 maanden na de originele bestelling. Dit omwille van de matras-tijk die niet op voorraad is. De tijk die op een gegeven moment in mijn hal stond met mijn naam op... die is niet op voorraad... heel vreemd om als klant aan te horen.Zoals ik al aan de klantenservice heb laten weten kan dit niet door de beugel. Ze boden mij een textiel-bon aan om beddenlakens te kopen op hun website. Dit is voor mij onvoldoende schadevergoeding.