Terug

Problemen met levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. D.

Naar: Toolstation

05/10/2020

BesteOp 02.09 heb ik een bestelling(OWW001437026) geplaatst bij Toolstation. Die is verloren geweest bij de transporteur, volgens Toolstation. Op 18.09.2020, opende Toolstation een tweede bestelling(OCC001483444), deze is wel geleverd op 23.09 volgens Toolstation en GLS maar niet bij mij, het staat als handtekening 'xxxxxxxx' maar ik ken die persoon niet in mijn buurt ook krijg ik geen brief in mijn brievenbus zoals het moet, gewoon om te melden waar of bij welke buur kan ik mijn pakket terugvinden. Sinds 23.09 probeer ik Toolstation telefonisch te bereiken en GLS via mail maar het blijkt dat niemand mij kan helpen. Vandaag kreeg ik te horen dat mij pakket bij de receptie is afgegeven op mijn adres maar ik woon in een huis. Na meerdere pogingen, wil ik nu gewoon mijn geld terug.Alvast bedankt om mij te kunnen helpen.Met vriendelijke groeten

Berichten (2)

Toolstation

Naar: F. D.

05/10/2020

CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you recognize the sender and know the content is safe.]Beste Klachtenbox,Bedankt voor je bericht! De gemiddelde reactietijd is op dit moment 3 tot 5 werkdagen.Je kan ook telefonisch contact op nemen met onze klantenservice via 071 - 581 5050 voor Nederland of via 078 - 05 00 96 voor Belgie. Onze openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag 08:00 - 18:00 uur en op zaterdag van 08:30 tot 17:00 uur.Vergeet niet om in het gesprek dit ticketnummer 74046 te noemen.Fijne dag!Met vriendelijke groet,Klantenservice Toolstation74046:1296825

Toolstation

Naar: F. D.

05/10/2020

CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you recognize the sender and know the content is safe.]Beste Klachtenbox,'‹Wij hebben contact opgenomen met de klant. Helaas moeten wij het onderzoek afwachten van GLS. De klant is op de hoogte!Met vriendelijke groet,xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxKlantenservice]NL - Tel: +31 (0)xxxxxxxxxxxxxxxxxxBE - Tel: +32 (0)xxxxxxxxxxxxxxxxxxxOp Ma, 5 Okt om 12:54 PM , Klachtenbox schreef:74046:1296825 74046:1296825


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform