Terug

Problemen met Levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. K.

Naar: KREFEL

09/08/2020

Ik bestelde gisteren een iphone xs max betaalde met bankcontact ging vandaag geleverd worden maar niets gehoort of niemand gezien bij mijn bestellingen staat status order niet bekend tot van morgen stond er nog order aangemaakt. Wel een track and trace nummer ontvangen maar daar blijft het staan op word klaargemaakt. Wanneer krijg ik mijn gsm

Berichten (16)

KREFEL

Naar: K. K.

09/08/2020

DATA NOT AVAILABLE

K. K.

Naar: KREFEL

09/08/2020

Dit is geen antwoord op de vraag

KREFEL

Naar: K. K.

09/08/2020

DATA NOT AVAILABLE

K. K.

Naar: KREFEL

10/08/2020

En klantendienst onbereikbaar word steeds afgelegd. Wil een antwoord op de vraag wanneer ik mijn product ga ontvangen en geen standaard antwoord

KREFEL

Naar: K. K.

10/08/2020

DATA NOT AVAILABLE

K. K.

Naar: KREFEL

10/08/2020

Waarom krijg ik geen deftig antwoord

KREFEL

Naar: K. K.

10/08/2020

DATA NOT AVAILABLE

KREFEL

Naar: K. K.

12/08/2020

Beste mevrouw Kielemoes,Na ontvangst van uw mail hebben wijuw dossier nagekeken.Er werd ondertussen navraag gedaan bijde betrokken dienst bij Bpost om navraag te doen over de opvolging vanuw levering.Zodra wij meer nieuw ontvangen zullenwij U zo spoedig mogelijk inlichten.Vriendelijke groeten en onze excusesvoor deze onvoorziene wachttijd.HildeCustomer Happiness Teammember

K. K.

Naar: KREFEL

12/08/2020

Ik hoop dat het snel is opgelost want zit momenteel zonder gsm nu

KREFEL

Naar: K. K.

12/08/2020

DATA NOT AVAILABLE

K. K.

Naar: KREFEL

14/08/2020

Nog altijd niets ontvangen en nog niets hoort van jullie ookal was er mij meerdere malen beloofd dat ik gebeld ging worden

KREFEL

Naar: K. K.

14/08/2020

DATA NOT AVAILABLE

KREFEL

Naar: K. K.

17/08/2020

Verwachte leveringsdatumGeschatte Leveringstijdvandaag08:00 - 17:00bpost heeft je pakje ontvangen. Je postbodezal het afleverenvandaagtussen 08:00 en 17:00 uurop hetdoor jou gekozen adres. Van zodra er meer duidelijkheid is over de leveringsdatumkan je dit hier consulteren.s:track.bpost.cloud/bwebsearch?lang=nlitemCode=323211722159957545093040postalCode=9000Customer Happiness Teammember

K. K.

Naar: KREFEL

17/08/2020

WAAR IS DE GSMHeb fimpje gemaakt van het openen van de doos dus heb ik bewijs dat deze er niet in zatOfwel lost u dit op ofwel zal het via advocaat gaan

KREFEL

Naar: K. K.

17/08/2020

DATA NOT AVAILABLE

KREFEL

Naar: K. K.

18/08/2020

Beste Klant,Wij hebben uw mail goed ontvangen endanken u voor uw bestelling.Volgens de website van Bpost werdenal de bestelde artikelen geleverd op 17/08 om 10u20:s:track.bpost.cloud/bwebsearch?lang=nlitemCode=323211722159957545093040postalCode=9000Indien dit niet het geval is, gelieveons deze formulier ingevuld terug te bezorgen alstublieft:Met vriendelijke groeten,ElisaCustomer Happiness Teammember


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform