Terug

Problemen met levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. N.

Naar: DPD Belgium

09/07/2020

Beste, vorige week woensdag bestelde ik een pakket om thuis te laten leveren. De leverdatum was uiteindelijk pas maandag, maar dat was geen probleem. Ik heb hier maandag de hele dag thuis zitten wachten (de mail bevestigde dat het pakket zou geleverd worden tussen 13.07h en 14.07h) maar ik heb niemand gezien. Later op de dag kreeg ik de melding dat de bezorgpoging mislukt was, volgens DPD een fout in mijn adres, wat eigenlijk niet zo was, samen met de klantendienst van DPD alles nagekeken en mijn adres stond wel degelijk correct in het systeem. De levering zou dan op dinsdag plaatsvinden, maar daar zag ik dan ‘s morgens via de tracking dat het dus weer niet zou lukken. Weer gebeld met de klantendienst. Gingen ze het uiteindelijk overzetten naar een pick-up parcelshop om dan woensdag daar te leveren. De hele woensdag gebeurt er niets en bel ik voor de derde keer naar DPD om te horen wat nu weer het probleem is, want ze hadden me dinsdag bevestigd dat het op woensdag daar zou zijn. Blijkbaar was er in hun systeem iets misgelopen en kon ik dus nog een dag langer wachten.Vandaag is het donderdag en kreeg ik dus vanmorgen de mail dat het vandaag tussen 11.30h en 12.30h in de pick-up shop zou geleverd worden. Om 11.49h krijg ik een mail van DPD ‘we missed you’. Toch raar want ik laat het in een pick-up shop leveren, daar is toch altijd iemand, de chauffeur moet natuurlijk wel de moeite doen om het daar binnen te brengen.Ik heb dus voor de 4de keer gebeld (betalend nummer dan ook nog eens) met de klantendienst van DPD en ze hebben een mailtje gestuurd naar het depot. Helaas kunnen ze me weer geen deftig antwoord geven en gaan ze me op de hoogte houden zodra ze meer weten (dit hebben ze al alle dagen gezegd en nooit heb ik een antwoord gekregen). Ondertussen is mijn pakket dus meer dan een week onderweg, waarvan het al een week in het bezit is van DPD.Daarom stuur ik via deze weg een klacht want via de klantendienst van DPD zelf wordt er toch niets opgelost.Dit is de slechtste service die ik al ooit heb meegemaakt en zou hier heel graag verder mee gaan. Ik ben niet de enige die hier problemen mee heeft, de commentaren online zeggen meer dan genoeg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform