Terug

Problemen met levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. L.

Naar: bol.com

12/06/2020

Beste, Ik heb via bol.com een product besteld waar ik het één en het andere heb meegemaakt. Het product werd besteld op 3 juni 2020 en zou geleverd worden op 5 juni 2020. Op 5 juni 2020 rond 16u begon ik me stilletjes aan af te vragen waar mijn bestelling blijft. Ik kijk online voor de leverstatus en toen zag ik dat DPD verantwoordelijk zou zijn voor de levering. Er stond op de website van DPD om mijn pakket te tracken dat er een afleverpoging was gedaan, maar dat die mislukt was omdat ik niet thuis was. Ze zouden een notificatie in mijn brievenbus hebben gestoken, maar daar zat niets anders dan lucht in op 5 juni 2020. Ik heb contact opgenomen met bol.com en die konden niets voor me doen. Ik heb meermaals contact opgenomen met DPD waar ze me van het kastje naar de muur stuurden. Ik moest zelf als particulier de hele zaak proberen op te lossen en dan ook nog eens betalen voor de belminuten met DPD, omdat bol.com zelf niets ondernam. DPD is zelf ook zo een prutsbedrijf dat je ze enkel telefonisch kan bereiken om een oplossing te vinden. Uiteindelijk na veel mails, telefoons en valse beloftes van DPD, werd mijn bestelling terug gestuurd naar bol.com. Dit gebeurde vandaag op 12 juni 2020.Ik nam contact op met bol.com en die zijden dat ze hun excuseren voor het ongemak en dat ze het geld zullen terug storten binnen de vijf werkdagen, zodat ik het opnieuw kon bestellen. Dit ging te ver voor mij. Ik wacht al bijna vier keer zo lang als verwacht voor mijn bestelling, heb er zelf 4 uur tijd in moeten steken en al het geld om het hele gedoe op te lossen en dan zeggen ze mij dood leuk dat ik 5 dagen max mag wachten voor mijn terug betaling, om dan het risico opnieuw te lopen dat het zo lang duurt. Ik voel me hiermee echt niet geholpen en in de steek gelaten door de service van zowel bol.com en DPD. Er is geen tegemoetkoming, enkel inadequate oplossingen en geen moeite voor kwaliteitsvolle service. Ik vind het alles behalve normaal dat ik zelf een oplossing moest vinden en hier zo veel tijd in moest steken, voor één simpele stomme bestelling. Met vriendelijke groet,Lucas Lannoy


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform