Terug

Problemen met levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. A.

Naar: Autodoc

06/06/2020

GeachteOp zondag 31 juni 2020 heb ik een artikel besteld met als bestellingsnummer : 32046923. Het gaat hier voornamelijk om de demper voor een Peugeot. Ik kwam er achter dat mijn auto een nieuwe uitlaat nodig had voor de keuring en ik zocht rond naar een snel alternatief. Hierbij kwam ik terecht op de pagina van autodoc.be waarbij ik de uitlaatsdemper heb gevonden waarbij een levertermijn van 1-2 dagen vermeld stond. Aangezien ik deze snel nodig had omdat de auto gekeurd moest worden op 7 juni 2020 ben ik hiervoor gegaan.De levertermijn was 1-2 dagen en momenteel is het zaterdag 6 juni 2020 en ik heb nog steeds geen levering ontvangen. Ik heb merenmaals autodoc gecontacteerd ter bevraging van de levering en elke keer werd het uitgesteld. Op donderdag 4 juni sprak ik meerdere malen met een van de klantendiensten, in het engels waarbij valse namen werden gegeven zoals Jaine Miller en Williams Brown etc. Echter blijkt dat er geen mensen werken met deze naam. Ze zeiden dat ze er niets aan konden doen en dat we moesten wachten omdat het product de warenhuis niet heeft verlaten en dat men ongeveer 2 weken moest wachten. Hier ging ik niet akkoord mee dus ik vroeg om een supervisor of een manager te spreken van het bedrijf waarbij de klantendienst zei dat dit niet mogelijk was omdat ze dat niet hebben met als gevolg dat ze me toch doorverwezen naar een vermoedelijke manager maar dat betwijfel ik sterk.Ze hadden me nadien beloofd dat het pakketje zaterdag geleverd ging worden. Ik vroeg of ze het via express konden doen aangezien ze in fout waren waarbij ze antwoorden dat de warenhuis dicht is en dat de bestelling pas de dag nadien kon verzonden worden. Na een tijd praten met hun was het opeens wel gelukt om de bestelling door te verwijzen naar GLS ( transportbedrijf) maar op mijn vraag om dit express te doen zodat het zaterdag alsnog geleverd kon worden zeiden ze dat GLS dit niet doet. Na onderzoek te hebben gedaan was dit wel mogelijk en bezit de site zelf van een premium functie waarbij express levering wel mogelijk is.Tijdens het telefoneren hebben ze mij geprobeerd te kalmeren door te zeggen dat het pakketje verzonden is omstreeks 18:15. Nadien bleek dat het pakketje verzonden was om 00:34 en opgehaald door GLS om 1:27 in de nacht. Het warenhuis was dus niet gesloten. Vandaag 06/06/2020 heb ik autodoc gecontacteerd omdat de bestelling nog altijd niet geleverd was en ze zeiden me dat ik tot maandag moest wachten. Door deze omstandigheden en het vertrouwen dat ik op autodoc heb gestoken moest ik de auto alsnog gaan keuren om boetes te voorkomen en deze werd zoals verwacht roodgekeurd. Maandag kan ik ook niet naar mijn werk gaan met de wagen omdat de auto niet gekeurd is en dit brengt dus veel kosten met zich mee.Hierbij vraag ik dat mijn schade vergoed wordt op grond van Artikel 1382 BW en dat de leveringskosten daarbij teruggestort worden met een eventuele compensatie voor de lasten.Met vriendelijke groetenBrahim Aziz

Berichten (4)

Autodoc

Naar: B. A.

08/06/2020

Dear, Customer.Thank you for cooperation.We would like to inform you that we have sent a request to the responsible department.In case you have any further questions, feel free to contact us. On 06.06.2020 19:36, Klachtenbox

B. A.

Naar: Autodoc

08/06/2020

Beste, momenteel is het maandag 8/06/2020 en ik heb de levering nog altijd niet ontvangen.Mvg

B. A.

Naar: Autodoc

08/06/2020

Geachte Autodoc,Vandaag , maandag 8/06/2020, is het pakket niet aangekomen. Ik heb jullie klantenservice gevraagd om te bellen en dit was met vertraging gebeurd. Na een gesprek lieten jullie mij vandaag weten dat het pakket op woensdag gaat geleverd worden en dit is al een vertraging van een week terwijl op de site stond 1-2 dagen voor leveringen in België. Midden in het gesprek werd afgelegd en niet teruggebeld om verdere conflicten te vermijden. Dit is niet hoe een klantenservice moet omgaan met de klanten. Er wordt ook geen oplossing aangeboden enkel en alleen dat we moeten wachten. Donderdag moesten we wachten tot vrijdag, vrijdag tot zaterdag, dan op zaterdag zeiden ze dat het ging aankomen op maandag en vandaag zeggen ze dat het gaat aankomen op woensdag.Dit is onacceptabel! Ik wil zo snel mogelijk een oplossing

Autodoc

Naar: B. A.

09/06/2020

Dear Klachtenbox , Thank you for your email.According to the tracking number, the parcel has been delivered to you today. Please let us know if you have received it. If not, please ask the neighbors about the package. If you have any other questions, feel free to contact us. On 08.06.2020 16:19, Klachtenbox


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform