Terug

Problemen met levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. C.

Naar: VENTE-UNIQUE.BE

23/05/2020

Op 6 april koop ik een hoekslaapbank die binnen de 10 dagen geleverd zou worden, afspraak op 23 april tss 8 en 13 u..... Niks geleverd, mail gehad, iets misgegaan bij de sortering, nieuwe leverdag, 9 mei tss 8 en 22 u.. Weer geen levering, maar mail dat mijn bestelling op een foutieve locatie ligt (1 maand later), leverfirma is dynalotic. Daar naartoe gemaild, want telnr van vente unique klopt niet, dynalotic belt ons om te zeggen dat de fout bij vente unique ligt, ik zeg hun mijn salon plus verzendkost is wel betaald, ik wil een compensatie, want hebben nu geen salon sinds 23 april... Mijn man is invalide en moet op een stoel zitten of indien hij niet kan vd pijn in bed kruipen, nogal leuk in deze tijd. Ik wil heel graag heel vlug mijn salon geleverd krijgen of mijn geld terug. Het kan toch niet dat mijn zetel in 't verkeerde dépôt blijft. Hier nog een ordernr 143605504.Aub kunt u ons helpen Mvg. Carine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform