Op 6 april koop ik een hoekslaapbank die binnen de 10 dagen geleverd zou worden, afspraak op 23 april tss 8 en 13 u..... Niks geleverd, mail gehad, iets misgegaan bij de sortering, nieuwe leverdag, 9 mei tss 8 en 22 u.. Weer geen levering, maar mail dat mijn bestelling op een foutieve locatie ligt (1 maand later), leverfirma is dynalotic. Daar naartoe gemaild, want telnr van vente unique klopt niet, dynalotic belt ons om te zeggen dat de fout bij vente unique ligt, ik zeg hun mijn salon plus verzendkost is wel betaald, ik wil een compensatie, want hebben nu geen salon sinds 23 april... Mijn man is invalide en moet op een stoel zitten of indien hij niet kan vd pijn in bed kruipen, nogal leuk in deze tijd. Ik wil heel graag heel vlug mijn salon geleverd krijgen of mijn geld terug. Het kan toch niet dat mijn zetel in 't verkeerde dépôt blijft. Hier nog een ordernr 143605504.Aub kunt u ons helpen Mvg. Carine