Terug

Problemen met levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Decathlon

13/05/2020

Beste, Ik heb op 25/04/2020 een spinningfiets besteld via jullie website (ordernummer: BE496023650). Op 30/04/2020 is deze verzonden, de levering is hiervan meermaals uitgesteld op 2/05/2020 wegens overmacht, 04/05/2020 wegens foute planning en dan op 5/05/2020 vonden ze de fiets uiteindelijk niet meer (berichtgeving via de tracer van Dynalogic). Momenteel heb ik geen enkel idee of de fiets nog geleverd gaat worden gezien ik van Dynalogic enkel maar doorkrijg dat ze geen enkel idee hebben waar de fiets is en ik pas een nieuwe afspraak kan maken op de moment dat ze weten waar de fiets zich bevindt, momenteel krijg ik van hun niets meer te horen en als ik hen telefonisch probeer te contacteren proberen ze het gesprek zo snel mogelijk stop te zetten. Een annulering van de bestelling en mijn geld terugkrijgen lijkt ook pas te kunnen op de moment dat ze weten waar de fiets juist is. Ik zou graag de fiets ontvangen en indien dit niet meer mogelijk is, de bestelling annuleren. Kunnen jullie mij verder helpen want ik zou graag wat duidelijkheid hebben en krijg nergens gehoor. Alvast bedankt.

Berichten (1)

Decathlon

Naar: J. V.

18/05/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform