Terug

Problemen met levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. P.

Naar: Decathlon

09/04/2020

Beste, Ik heb 3 fietsen en een skateboard met beschermers besteld voor men zoon, echtgenote en mezelf. De fietsen konden we niet in 1 keer bestellen, dus hebben we 3 verschillende bestellingen moeten doen. Deze zijn besteld op 27/3 en het skateboard op 28/3. We kregen onmiddelijk melding dat de verzending maar zou gebeuren op 7/4 en 8/4. We zijn ondertussen 9/4 en we hebben nog altijd geen bevestiging ontvangen dat de pakketten klaar staan voor verzending. Deze zijn nog altijd in behandeling. We hadden gehoopt om deze nog voor dit weekend te kunnen ontvangen. Zoals ook op de website aangeduid stond voor levering bij bestelling. Ik versta dat met de huidige situatie bestellingen langer duren dan normaal. Maar ik probeer contact op te nemen met decathlon, maar daar melden ze me dat er niemand bereikbaar is, om zo alle bestellingen klaar te krijgen. Ik heb al gebeld, gemaild en zelf al via facebook een bericht gestuurd. Voor zaterdag morgen beantwoorden ze zelf niets. Ik had gehoopt om ten minste het skateboard al binnen te kunnen hebben voor de verjaardag van men zoon zaterdag, maar ik vrees ervoor. Kan u wel in contact komen met decathlon? Zodat ik ten minste op de hoogte gehouden word van mijn bestellingen. Persoonlijk vind ik 14 dagen voor 6 artikels vrij lang. Zeker omdat alles in voorraad was bij bestelling volgens de website. MvgKenneth Piron

Berichten (1)

Decathlon

Naar: K. P.

01/05/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform