Terug

Problemen met levering zetel, terugbetaling goederen en stalking van Maison du monde

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. P.

Naar: Maisons du monde

28/12/2021

Beste, Ik bestelde in oktober een zetel online bij maison du monde. Op dat moment moest ik 3dagen in quarentaine blijven dus kon ik niet naar de winkel gaan. 1 week later ging de zetel geleverd worden. Meerdere berichten later, meerdere telefoons later en 8keer thuis een hele dag wachten achter een zetel die de leveringsdienst ging brengen, kwamen ze de laatste keer wel af met een zetel maar wouden ze die niet via de trap naar boven doen. Ondertussen klacht ingediend bij de klantendienst omdat 8dagen thuisblijven voor een zetel die maar 399euro kost en die niet komen leveren, mij gigantisch veel geld gekost heeft. Om nog maar te zwijgen van het aantal uren telefoons en berichten en mails sturen om dit geregeld te krijgen. Tevergeefs, de leveringsdienst van Maison du monde, AGIDIS blijft mij bellen en stalken om die zetel te leveren. Terwijl die toch wel ondertussen al 3 keer geannuleerd is. Daarvoor ben ik in Maison du monde Knokke al 4 keer langsgeweest om dat te regelen dat dit allemaal mag geannuleerd worden. U kan zich dus niet inbeelden hoeveel tijd en energie dit gekost heeft. Ik heb nog steeds geen zetel, heb mijn geld niet terug en die leveringsdienst van Maison du monde belt mij dagelijks min 2 a 3 keer terwijl ik al 100 keer gebeld, gemaild en geantwoord heb dat de zetel geannuleerd is. Ze weigeren mijn geld terug te geven, Maison du monde knokke zegt dat online bestellen iets anders is en dat zij ook niets verder meer kunnen doen. Dit is mensonwaardig en wil ik dat niemand tegenkomt verder en wil ik gecompenseerd zien voor mij met min een tegoedbon van 100euro. Voor alle uren dat ik daar al ingestoken heb. Bovendien wens ik mijn geld terug gezien er nu 500 euro ergens hangende is (van de zetel en een bijzettafel die ik ook nooit gezien heb). Kunnen jullie hier iets in betekenen om de consument te beschermen want dit is ongehoord. Na al bovenstaande gedaan te hebben, vandaag voor een 5e keer in de winkel geweest te zijn, belde de leveringsdienst mij nu nog eens...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform