Terug

Problemen met levering van smartwatch

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. O.

Naar: MediaMarkt

03/08/2023

Beste,Een maand geleden heb ik een smartwatch van €138 besteld bij MediaMarkt. De levering stond gepland voor de volgende 2 dagen, maar dat lukte niet met PostNL. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice van MediaMarkt om het probleem op te lossen, en zij boden aan om de smartwatch opnieuw naar mijn adres te sturen. Ik ben akkoord gegaan, maar na enkele weken is er nog steeds geen levering geweest. Er zijn geen leveringsnotities of Track&Trace-informatie ontvangen. Op dit moment heb ik al 1.5 weken geen antwoorden meer gekregen van MediaMarkt. Daarom wil ik graag jullie hulp vragen.Met vriendelijke groeten,MO

Berichten (2)

MediaMarkt

Naar: M. O.

03/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230803-008253.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34949---]

MediaMarkt

Naar: M. O.

03/08/2023

Beste mevrouw Olenic,Uw pakje kon door Bpost niet bezorgd worden op 20/07/2023 om 15:23 Sinds die datum wacht Uw pakje op U in Post punt Post Point - DBH BIJ DEBORAHMARKEKERKSTRAAT 17, 8510 KORTRIJKPakje blijft daar tot 07/08 en wordt daarna opnieuw naar ons toegestuurd. Ik zal u per aparte mail de Bpost link sturen. Aarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groeten,NathalieMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:011417:32427---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:011417:32427---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform