Beste , Op 11-10-2019 bestelde ik bij Brico een Qlima pelletkachel Viola 85SL Red 7.6kW , heb die dag dan ook een bevestigingsmail ontvangen van Brico dat deze bestelling is geplaatst, betaald en dat deze binnen 1-2 werkdagen ging bezorgd worden met ordernummer 2058654975. Heb hiervoor 2 dagen verlof genomen zodat er iemand thuis aanwezig is om de bestelling te ontvangen , na 2 werkdagen nog een pelletkachel toegekomen, geen telefonisch contact opgenomen met ons ivm vertraging levering ook niet via mail . Uiteindelijk op 16-10-2019 telefonisch contact opgenomen met de Klantendienst van Brico , deze gingen een dossier opmaken ivm onze klacht en gingen dit zo snel mogelijk oplossen . Op 18-10-2019 klacht ingediend op facebookpagina van Brico , community manager heeft ons te woord gestaan en ging dit behandelen . 24-10-2019 stond POST NL aan onze deur met onze levering , maar helaas was dit de verkeerde bestelling , ze stonden hier met een houtkachel ipv een pelletkachel . We hebben onmiddellijk contact opgenomen en de klantendienst van Brico , de houtkachel moest terug meegegeven worden , wanneer deze terug op depot was gingen ze direct een nieuwe pelletkachel opsturen en tot op heden zijn we nog altijd aan het wachten . Al meerdere malen telefonisch contact opgenomen en via de facebookpagina , maar we krijgen geen gehoor meer van Brico . Dus willen we via deze weg klacht indienen zodat dit zo snel mogelijk wordt opgelost want we spreken hier over een groot bedrag . Nu de winter voor de deur staat , wordt het veel te koud om geen verwarming in huis te hebben . Alvast bedankt voor jullie tijd De Smet Peter