Terug

Problemen met levering van goederen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. C.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

31/01/2021

Beste,Ik bestelde een barkast bij Overstock Home (Louisa Barkast) met aankoopprijs van €1.959,30 deze werd geleverd maar bij uitpakken zagen we dat het onderstel gebroken was alsook de sluitingen binnen in de kast vervrongen waren. Telefonisch konden we de dienst niet bereiken maar na het melden van een schadegeval werd een herlevering en ophaling voorzien via een standaard bericht. De nieuwe kast werd geleverd en op het moment dat de personen van de externe firma deze hadden rechtgezet zagen ze dat het onderstel terug gebroken was. De externe firma heeft het schadegeval zelf gemeld met de nodige foto's en met de mededeling dat het onderstel veel te licht is voor de zware kast. Er werd ons medegedeeld dat overstock ons ging contacteren maar nooit geen telefoon ontvangen en dus zelf opnieuw een schadegeval gemeld via de website. Een aantal dagen later werd ons terug een herlevering en ophaling voorgesteld via een standaard bericht maar wij zijn hiermee niet akkoord. Het probleem zal opnieuw hetzelfde zijn gezien het onderstel de kast nooit kan dragen, deze is niet stevig genoeg. Het is ook gevaarlijk als de kast gevuld is.Wij wensen een gepaste oplossing maar krijgen geen gehoor.

Berichten (8)

Juntoo (Overstock Home)

Naar: K. C.

04/02/2021

Beste Katrijn,Wij bieden je onze oprechte excuses aan voor het ongemak bij de herlevering.Via je online dossier hebben wij je reeds een nieuw voorstel gedaan .Mogen wij je vragen deze te raadplegen aub, zodat we snel tot een oplossing komen?Met vriendelijke groeten,

K. C.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

04/02/2021

BesteWij hebben de mail goed ontvangen. Wij wensen een nieuwe kast te bestellen zodat deze tegelijk kan geleverd worden met de ophaling van de andere kast. Kan dit op deze manier geregeld worden dat we niet met een dubbele betaling te kampen hebben ? Tenzij we een duurdere kast nemen dan uiteraard de opleg. We wensen tevens een degelijke service dat de nieuwe kast die we hebben gekozen ook uitgepakt zal worden en geplaatst zal worden zonder enige meerkost. Graag spoedig respons aub. We wachten al zo lang.

Juntoo (Overstock Home)

Naar: K. C.

05/02/2021

Beste Katrijn,Wij kunnen je een omruiling aanbieden tegen een ander artikel via een herlevering. Je kan je keuze dan maken via een winkelpunt van Overstock Home naar keuze.Het bedrag dat je betaalde voor artikel 46180 Louisa barkast wordt in mindering gebracht. Mocht je een duurdere bestelling plaatsen, kan je het verschil opleggen. Mocht je een goedkopere bestelling plaatsen, dan ontvang je voor het verschil een aankoopbon, die een jaar geldig blijft. Je bepaalt een datum voor de nieuwe levering en art. 46180 wordt door dezelfde transporteur weer meegenomen.Wij gaan niet in op je verzoek tot gratis Vip Plus service. Wij kunnen je wel als commercieel gebaar een bijkomende korting van 10% aanbieden op de aankoop van een nieuwe kast.Mogen we je vriendelijk vragen je keuze van winkel door te geven via je online dossier aub , zodat we het winkelpunt kunnen inlichten van je komst.Met vriendelijke groeten,Christine

K. C.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

05/02/2021

Beste Christine, wij wensen online te bestellen en niet naar een winkelpunt te gaan. Dit is een hele rit voor ons. Als we de gegevens bezorgen van de nieuwe kast welke we wensen aan te kopen, kan dat op deze manier geregeld worden zodat we niet opnieuw zo lang hoeven te wachten ? Dank voor uw spoedige respons. Vriendelijke groetKatrijn

Juntoo (Overstock Home)

Naar: K. C.

09/02/2021

Beste Katrijn,Bedankt voor je feedback.We hebben alle begrip dat je niet naar een winkelpunt wenst te gaan om de omruiling te regelen.Wij sturen onze klanten voor een omruiling via een winkelpunt, omdat de klant dan het meubel kan zien, uittesten en zich dus op deze basis van zijn keuze kan vergewissen .Het prijsverschil kan meteen in de winkel geregeld worden (bij een duurdere aankoop) of de waardebon krijgt u onmiddellijk mee (bij een goedkopere aankoop).Als je niet bovenstaande procedure wil volgen, kan je ons het artikelnummer via je online dossier doorgeven , zodat we de omruiling kunnen regelen. Bij een duurdere aankoop zal u dan ook verzocht worden het prijsverschil eerst te regelen alvorens de herlevering kan ingepland worden . Bij een goedkopere aankoop, ontvangt u het prijsverschil onder de vorm van een waardebon.Met vriendelijke groeten,Christine

K. C.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

09/02/2021

Beste Christine,Wij hadden graag volgende artikelen besteld :- dressoir Newhall B150 x L50 x H90 (€ 909,30)- vitrinekast Newhall B160 x D50 x H210 (€1.329,30)- Roskilde spiegel B100 x H100 (€125,30)Tevens heb ik dit in ons dossier gezet. Kan u ons spoedig onze opleg meedelen mits onze korting in mindering gebracht, zodat we snel een datum kunnen inplannen voor levering en ophaling ? We doen dan meteen het nodige voor de betaling.Met vriendelijke groetKatrijn

K. C.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

11/02/2021

BesteKunnen we vandaag bevestiging ontvangen a.u.b.? MvgKatrijn

Juntoo (Overstock Home)

Naar: K. C.

12/02/2021

Beste Katrijn,Je nieuwe bestelling werd reeds gisteren in orde gebracht , waarvoor je ook bevestiging heeft ontvangen .Voor de verdere afhandeling verwijzen wij je graag door naar je online dossier .Met vriendelijke groeten,Christine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform