Ik bestelde op 01/07 een samsung tablet bij Mediamarkt. Deze werd op 02/07 meegegeven met postnl om te leveren op 03/07. Gezien ik geen levering ontvangen heb, keek ik tracking na. Daar stond dat product in retour terug was naar Mediamarkt. Op 04/07 zie ik chauffeur van postnl. Deze deelt mee dat hij niet kon leveren daar hij voor postnl werkt en hij diende te leveren bij bpost. Op site van mediamarkt kan je kiezen op te leveren in bpostautomaat. Er stond ook dat pakje terug in retour ontvangen was op 04/07/23. Ik neem op 04/07 contact op met Mediamarkt. Daar vragen enkele dagen geduld om het terug te kunnen zenden. Wij krijgen echter geen pakje. De ene medewerker van Mediamarkt zegt dat het in het magazijn ligt, de andere zegt dat het nergens te vinden is... Na enkele contactnames en een ingebrekestelling laat de klantendienst weten dat we een klachtformulier voor niet ontvangst kunnen indienen. Dit gebeurt op 17/07. Ze delen mee 10 werkdagen nodig te hebben. Op 02/08 vragen wij naar een stand van zaken. Er wordt geduld gevraagd en zeggen dat postnl tot 12/08 tijd nodig heeft voor hun onderzoek. Op 18/08 nemen wij opnieuw contact op en er wordt gezegd dat we voor onbepaalde tijd geduld moeten hebben... de man aan de telefoon deelt mee dat, mocht er sprake zijn van diefstal, dat wij zelfs op onze bestelling zullen moeten wachten tot na een rechtzaak... Ik weet beroepshalve dat dit lang kan duren ... Ik heb dus mijn bestelling niet kunnen ontvangen doordat Mediamarkt het pakje met de verkeerde koerierdienst heeft meegegeven, ondertussen is het pakje niet meer te vinden, en worden wij als klant van het kastje naar de muur gestuurd zonder uitzicht op ontvangst van het pakje of terugbetaling of andere oplossing. De bestelling werd onmiddellijk betaald. Wij wensen onze bestelling te ontvangen of een terugbetaling zodat wij een ander product kunnen aankopen. Wij als klant wensen onze aankoop en Mediamarkt en postnl moeten het verdwijnen van het pakje maar onder elkaar uitmaken. Volgens Mediamarkt hebben zij gekozen voor postnl omdat er zogenaamd een staking was bij bpost zonder er bij stil te staan dat de bpost-pakjes niet konden geleverd worden via postnl. Wij worden van het kastje naar de muur gestuurd en vragen jullie tussenkomst in deze gezien Mediamarkt onze bestelling niet levert.