Terug

problemen met levering van bestelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. C.

Naar: MediaMarkt

18/08/2023

Ik bestelde op 01/07 een samsung tablet bij Mediamarkt. Deze werd op 02/07 meegegeven met postnl om te leveren op 03/07. Gezien ik geen levering ontvangen heb, keek ik tracking na. Daar stond dat product in retour terug was naar Mediamarkt. Op 04/07 zie ik chauffeur van postnl. Deze deelt mee dat hij niet kon leveren daar hij voor postnl werkt en hij diende te leveren bij bpost. Op site van mediamarkt kan je kiezen op te leveren in bpostautomaat. Er stond ook dat pakje terug in retour ontvangen was op 04/07/23. Ik neem op 04/07 contact op met Mediamarkt. Daar vragen enkele dagen geduld om het terug te kunnen zenden. Wij krijgen echter geen pakje. De ene medewerker van Mediamarkt zegt dat het in het magazijn ligt, de andere zegt dat het nergens te vinden is... Na enkele contactnames en een ingebrekestelling laat de klantendienst weten dat we een klachtformulier voor niet ontvangst kunnen indienen. Dit gebeurt op 17/07. Ze delen mee 10 werkdagen nodig te hebben. Op 02/08 vragen wij naar een stand van zaken. Er wordt geduld gevraagd en zeggen dat postnl tot 12/08 tijd nodig heeft voor hun onderzoek. Op 18/08 nemen wij opnieuw contact op en er wordt gezegd dat we voor onbepaalde tijd geduld moeten hebben... de man aan de telefoon deelt mee dat, mocht er sprake zijn van diefstal, dat wij zelfs op onze bestelling zullen moeten wachten tot na een rechtzaak... Ik weet beroepshalve dat dit lang kan duren ... Ik heb dus mijn bestelling niet kunnen ontvangen doordat Mediamarkt het pakje met de verkeerde koerierdienst heeft meegegeven, ondertussen is het pakje niet meer te vinden, en worden wij als klant van het kastje naar de muur gestuurd zonder uitzicht op ontvangst van het pakje of terugbetaling of andere oplossing. De bestelling werd onmiddellijk betaald. Wij wensen onze bestelling te ontvangen of een terugbetaling zodat wij een ander product kunnen aankopen. Wij als klant wensen onze aankoop en Mediamarkt en postnl moeten het verdwijnen van het pakje maar onder elkaar uitmaken. Volgens Mediamarkt hebben zij gekozen voor postnl omdat er zogenaamd een staking was bij bpost zonder er bij stil te staan dat de bpost-pakjes niet konden geleverd worden via postnl. Wij worden van het kastje naar de muur gestuurd en vragen jullie tussenkomst in deze gezien Mediamarkt onze bestelling niet levert.

Berichten (4)

MediaMarkt

Naar: K. C.

18/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230818-029076.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34961---]

MediaMarkt

Naar: K. C.

18/08/2023

Beste meneer Chaves,Er is een onderzoek bij Post NL aangevraagsd ten gevolge uw verklaring van niet ontvangst Wij hebben tot op heden nog geen antwoord ontvangen Wij hebben een rappel gestuurd Gelieve onze excuses te aanvaarden voor het ongemak Aarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groeten,NathalieMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:009965:25687---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:009965:25687---]

MediaMarkt

Naar: K. C.

18/08/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230818-029076.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34961---]

MediaMarkt

Naar: K. C.

18/08/2023

Beste meneer Chaves,Er is een onderzoek bij Post NL aangevraagsd ten gevolge uw verklaring van niet ontvangst Wij hebben tot op heden nog geen antwoord ontvangen Wij hebben een rappel gestuurd Gelieve onze excuses te aanvaarden voor het ongemak Aarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groeten,NathalieMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:009965:25687---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:009965:25687---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform