Terug

Problemen met levering vaatwasmachine

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Electrolux

12/01/2024

Beste,Ik bestelde op 21 december 2023 een vaatwasser bij jullie. De eerste leverdatum was voorzien op 5 januari 2024. Twee dagen ervoor werden we gecontacteerd met de vraag om het voorziene moment te verplaatsen aangezien het toestel niet binnen gekomen was. Ondanks het feit dat we ons verlof niet meer konden intrekken zo kortbij, hebben we hier erg begripvol op gereageerd en spraken we een nieuwe datum af: vrijdag 12 januari 2024. Opnieuw werd hier verlof voor genomen aangezien de levering structureel tussen 7u en 13u plaatsvindt. Wij zien en horen niemand. We nemen zelf contact op met de klantendienst om 12u30, waar we telefonisch te horen krijgen dat het toestel vandaag niet geleverd wordt, het was wederom niet binnen gekomen. Wij werden hier op voorhand niet van verwittigd en moesten dit zelf ontdekken. Gevolg = 2 halve verlofdagen voor niets opgenomen en nog steeds geen vaatwasser.

Berichten (1)

Electrolux

Naar: C. V.

12/01/2024

Beste . , Bedankt om contact met ons op te nemen.Je aanvraag is goed ontvangen en zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen.Met vriendelijke groeten,Contact Center TeamVoor algemene opmerkingen of vragen:consumer.services@electrolux.comVoor herstellingen:repairs.belgium@electrolux.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform