Terug

Problemen met levering & terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Elektro Lommelen

05/11/2020

Beste, Ik bestelde 9/9/2020 via jullie website een inductiekookplaat die als in voorraad gemarkeerd stond en ongeveer 5 dagen levertermijn had. De kookplaat werd onmiddellijk betaald.Op 23/9//2020 vroeg ik jullie een eerste maal hoe ver de levering van de kookplaat stond, maar dat antwoord konden jullie zelf niet geven omwille van vertragingen bij de leverancier.Op 10/10/2020 was er nog steeds geen nieuws over eventuele levering, dus informeerde ik opnieuw. Toen kreeg ik als antwoord dat deze in week 48 geleverd zou worden. Omdat dit voor ons te laat was en niet binnen de wettelijk vastgelegde levertermijn viel, gaf ik aan mijn bestelling te willen annuleren.Op 14/10/2020 gaven jullie eindelijk aan de bestelling te annuleren en ons betaalde bedrag terug te storten.Ondertussen wachten wij nog steeds op onze centen. Bij het informeren naar de betaling werd me gezegd dat dit binnen de wettelijke termijn zou gebeuren. Deze verstreek echter vorige week, maar nog steeds geen centen...Ik verwacht snel een terugbetaling om deze lijdensweg eindelijk te kunnen afronden.

Berichten (1)

Elektro Lommelen

Naar: J. D.

05/11/2020

Online bekijken en antwoorden[s:www.ticketcloud.eu?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJ0aWNrZXRfcmVmZXJlbmNlX2lkIjoiNzc4NzJhODMtOTY3MC00YWRlLThiZjMtZTI0ODQ2ZmIxN2VkIiwidGlja2V0X2lkIjo5MTUxMjkyLCJleHAiOjE2MTI1MzIyNDd9.hzOK136JthcHYGMFsHx_3tqiqRYNtI59pGpadn-ALDwandticket_id=9151292andgid=15872]  LOMMELEN TEAM - 10   '”  LOMMELEN NV05 Nov 2020 Beste klant,we hebben uw email goed ontvangen en behandelen uw aanvraag zo snelals mogelijk. Onze diensten doen hun uiterste best om uw vraag zo snelmogelijk te verwerken, maar gelieve uw zelfde vraag niet dagelijks ofmeerdere malen per dag te herhalen, hierdoor beland uw mail in despambox. De mails worden behandeld van maandag tot vrijdag tussen9-17h.Alle vragen (beschikbaarheid, levering, schades, omruiling,herstellingen, ...) omtrent uw online aankoop worden steeds per mailafgehandeld. In de showroom kan men geen info geven over de status ofopvolging van uw online aankoop.Uw ticket nummer is 9151292Indien u verdere informatie wil geven over uw vraag, kan u gewoonantwoorden op deze e-mail via de link boven de mail ONLINE BEKIJKEN enANTWOORDEN. Deze mail box is enkel voor klanten. Alle andere vragen worden sowiesoniet behandeld.Met vriendelijke groetenHet support-team van Elektro Lommelen-------------------------------------------------Cher client,Nous avons bien reçu votre mail et traiter votre demande le plusrapidement possible. Nos services font tout leur possible pour traitervotre question le plus rapidement possible, mais veuillez ne pasrépéter votre meme question quotidiennement tous les jours ouplusieurs fois par jour, à la suite de quoi votre courrier seretrouvera dans la boa®te spam. Les mails sont traités du lundi auvendredi de 9h à 17h.Toutes les questions (disponibilité, livraison, dommages, échange,réparations, ...) concernant votre achat en ligne sont toujourstraitées par mail. Dans la salle d'exposition, vous ne pouvez donneraucune information sur l'état ou le suivi de votre achat en ligne.Votre numéro de billet est 9151292Si vous souhaitez obtenir des informations supplémentaires au sujetde votre question, vous pouvez simplement répondre à ce mail enutilisant le lien ci-dessus le mail VOIR ou REPONDRE EN LIGNE.Cette boa®te aux lettres est réservée aux clients. Toutes les autresquestions ne sont pas traitées de toute façon.Bien à vous.L'équipe de Lommelen -------------------------------------------------Turnhoutsebaan 1662390 Oostmallewww.elektrolommelen.bewww.mhk-lommelen.be  ONBEKEND -05 Nov 2020 [:test-aankoop.be] Je hebt een klacht ontvangen van JINLI DE BRUYN Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform[:test-aankoop.be/klagen]. We willen op deze manier een dialoogopstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat: - Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem metde consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar oponze website[:test-aankoop.be/klagen/do-action?action=publicdetailandreferenceid=CPTBE01091210-57].- De gebruiker kan op elk moment zijn klacht privé of openbaarmaken. Hoe kan je een antwoord sturen naar de consument? Je dient enkel deze e-mail te beantwoorden zonder de referentie tewijzigen:CPTBE01091210-57. Heb je vragen over ons platform?[:test-aankoop.be/klagen/informatie-voor-bedrijven] refToken: 02fabcd0-6501-441e-8ec3-91458536547c Problemen met levering and terugbetaling Naam van de klant JINLI DE BRUYN Klantreferentie Bestelnummer: 126934 Beschijving van de klacht Beste, Ik bestelde 9/9/2020 via jullie... Ticket reference: 77872a83-9670-4ade-8bf3-e24846fb17ed


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform