Beste, Ik heb op 18/12/2020, na een mailtje van Telenet dat het toestel terug in voorraad was, een iPhone 12 pro max (gold) besteld. Ik heb hiervan ook bevestiging gekregen, verzending binnen de 1 à 2 werkdagen. Toen ik de week nadien op woensdag 23/12 nog steeds geen track & trace had gekregen, heb ik contact opgenomen met de klantendienst. Die konden me echter niets vertellen ivm de status of voorraad omdat dit door een externe firma wordt geregeld. Ik heb dus gebeld naar A&C systems rechtstreeks, waaraan mijn betaling is gebeurd, en zij zeiden me dat ze niet snapten waarom ik het toestel kon bestellen, aangezien het niet op voorraad was. De klantendienst van Telenet heeft ook een dossier opgemaakt naar ABO home delivery. Vandaag (29/12) kreeg ik een antwoord waar gewoon instond dat het zal verzonden worden zodra er terug voorraad is. Maar wanneer? Dat is nog altijd een vraagteken. De 1200 euro is betaald, maar ik heb geen toestel en weet ook niet wanneer ik het zal ontvangen. Na deze mail heb ik terug contact opgenomen met een telefoonnummer dat ik ontving van de klantendienst (015/ 66 66 66) van een vriendelijke meneer, namelijk het nummer 015/33 40 00. Hij hoopte dat ik hier meer info zou kunnen verkrijgen. De mevrouw die ik aan de lijn kreeg, heeft me echter 0.0 extra info gegeven, buiten dat het mogelijks 3 weken kon duren vooraleer het toestel opgestuurd werd ALS het terug op voorraad zou zijn (maar geen zicht op de voorraad/levering). En toen ik bijkomende vragen/opmerkingen gaf (op een beleefde manier, maar ik was wel kwaad), heeft zij (een Hollandse dame) gewoon de telefoon dichtgelegd. Sorry, maar ik vind dit verre van normaal. Ik eis dan ook dat dit zo spoedig mogelijk opgelost en gecompenseerd wordt. 1200 euro achterhouden en mensen niet kunnen vertellen wanneer/wat/hoe, dat kan echt niet. Er wordt niet eens voorgesteld om het geld terug te storten. Ik heb alle mails en bewijsstukken bewaard.Mvg,Eline