Beste,Mijn te ontvangen pakket zit reeds van 14/12/2020 vast bij UPS, en niemand bij UPS kan me verder helpen.Telefonisch verbreekt de UPS klantendienst telkens de verbinding zodra ze me gaan doorverbinden met de juiste persoon, of zeggen ze me doodleuk dat ik de verzender van het pakket maar moet contacteren. Aangezien het niet mogelijk is telefonisch verder geholpen te zorden heb ik maar contact via Twitter met UPS opgenomen.De Twitter account @UPSHelp_NL is iets vriendelijker en informeert me dat de verantwoordelijke van de afdeling het dossier in de behandeling heeft maar (nog steeds) geen uitsluitsel kan geven.Op 14/12/2020 heeft men mijn pakket in het distributie centrum van Lummen ontvangen. Het distributie centrum ligt op 15min rijden van mijn woonst (=het leveradres). Op 23/12/2020 heb ik een importkosten-factuur van UPS op het leveradres ontvangen met alle nodige details. Inhoud van het pakket, afzenderadres, leveradres, etc.Op 24/10/2020 doe ik de betaling van de factuur via online bankoverschrijving. Ik bel tevens UPS (078250877) om te zeggen dat ik de factuur heb betaald. Ze melden me dat het pakket zo spoedig mogelijk geleverd zal worden.Op 05/01/2021 stuurt het UPS distributie centrum van Lummen mijn pakket naar het UPS centrum in Duitsland (Dusseldorf). De reden is zogezegt een foutief adres (dit is een leugen want het adres op de UPS factuur was wel in orde, en anders had ik de factuur nooit ontvangen).Op 06/01/2021 bel ik een 6 keer naar 078250877 waarbij men 5x de verbinding verbreekt als ik mijn uitleg heb gedaan.Op 06/01/2021 neem ik contact met UPS op via hun Twitter account @UPSHelp_NL, ze melden me dat ze een adreswijziging hebben aangevraagt.Op 08/01/2021 vertrekt het pakket vanuit het UPS centrum in Duitsland naar het UPS distributie centrum in Lummen Belgie.Tot op heden is het pakket nog steeds in distributie fase en naar mijn weten nooit in het UPS distributie centrum van Lummen aangekomen.Ik ik UPS betaald voor de verzending, én voor de import taxen.UPS heeft het pakket meer dan een maand in hun bezit en slaagt er niet in om het pakket op het afleveradres af te leveren.Ik ben niet te spreken over de slechte dienstverlening, en had graag dat mijn pakket alsnog geleverd wordt.Met vriendelijke groeten