Beste, bij de bestelling van de meubelen heb ik de verkoper er meermaals op gewezen dat de levering op het derde verdiep moet gebeuren en dat er geen mogelijkheid is om via de trap of de lift de meubels naar boven te brengen. Er moest een meubellift voorzien worden. De verkoper heeft dit verkeerd doorgegeven aan de planning zodat bij levering geen lift voorzien was. De monteurs hebben gebeld naar hun planning en uitleg gegeven, ik ben zelf aan de telefoon gekomen en nog eens uitgelegd dat er een meubellift moest zijn. Om de monteurs te helpen ben ik akkoord gegaan met het voorstel om de meubelen voor een tweetal dagen bij ons in de garage te plaatsen. De persoon van de planning heeft dan de verkoper gebeld en die zou ons dezelfde dag nog terugbellen om een oplossing te bieden. Dit is niet gebeurd en ik heb vandaag dan maar zelf gebeld. De verkoper en zijn meerdere hebben dan op een zeer onbeschofte manier gezegd dat de levering slechts op 16 juli zou plaats vinden en dat er een bedrag van 120 € moet betaald worden. Wij vragen dan ook dat de levering vandaag of ten laatste maandag 11 juli plaats vindt. Tevens vragen wij een tegemoetkoming in de prijs voor de door ons gemaakte kosten om de meubelen in de garage te plaatsen en voor de vertraging in de levering.