Terug

Problemen met levering, montageservice en bereikbaarheid

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. P.

Naar: IKEA BELGIUM

21/05/2021

Beste, ik bestelde meerdere kasten bij jullie voor woon- en slaapkamer alsook keuken inclusief levering en montage service. Op basis van ons gesprek bij Ikea Hasselt hebben we een planning opgesteld die nu compleet in het honderd loopt door fouten in jullie planning. Tot overmaat van ramp is de klantenservice meermaals niet bereikbaar en als we dan toch geluk hebben als klant (!) dan krijgen we de boodschap dat er fouten gemaakt zijn bij Ikea maar dat niemand de oplossing weet en dat ze het erg vinden maar dat we het dan zelf maar moeten oplossen. Hier kunnen we natuurlijk niet mee verder en ik verwacht dan ook een snelle oplossing en een duidelijk antwoord.

Berichten (8)

IKEA BELGIUM

Naar: G. P.

31/05/2021

Hallo Mr Peeters,We verontschuldigen ons voor de miscommunicatie.Wij hebben het service rapport over uw montage ontvangen, het bleek dat er diverse artikelen retour moeten.Daarom hebben wij gezorgd voor de teruggave ervan. Zodra de artikelen terug zijn in de winkel, kan de terugbetaling van de artikelen en de bijbehorende montage in gang worden gezet.Ook zal u een tegoedbon worden toegezonden als commercieel gebaar voor de verwerking van uw verzoek.Dank u voor uw medewerking.Met vriendelijke groet,IKEA

G. P.

Naar: IKEA BELGIUM

26/06/2021

Geachte Mevrouw, Geachte Heer,Bedankt voor jullie voorstel van oplossing maar tot op heden heb ik de beloofde tegoedbon niet ontvangen. Hoe en wanneer wordt deze mij bezorgd alstublieft?Met beleefde groeten, Günther Peeters

IKEA BELGIUM

Naar: G. P.

30/06/2021

Hallo Mr Peeters,We hebben uw feedback over uw voucher ontvangen.Er is inderdaad een fout geslopen in het e-mailadres waarnaar uw voucher is verzonden.We hebben de voucher opnieuw verzonden naar het juiste e-mailadres dat gekoppeld is aan uw oorspronkelijke bestelling.Dank u voor uw begrip.IKEA

G. P.

Naar: IKEA BELGIUM

04/07/2021

Geachte Mevrouw, Geachte Heer, Kunt u mij het mailadres bevestigen alstublieft want de collega van Ikea heeft dit de eerste keer al foutief genoteerd. Ik maak me dus zorgen dat het weer mis gaat, alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Günther Peeters

G. P.

Naar: IKEA BELGIUM

21/07/2021

Geachte Mevrouw, Geachte Heer,Zoals ik al vreesde nog steeds niets ontvangen. Dit duurt nu echt al veel te lang. jullie hebben van bij het eerste contact het mailadres verkeerd genoteerd. Graag snel actie hierop en de beloofde compensatie. Met beleefde groeten, Günther Peeters

IKEA BELGIUM

Naar: G. P.

26/07/2021

Hallo Mr Peeters,Het spijt ons te horen dat u uw ontvangstbewijs nog niet heeft ontvangen.In feite werd het aankoopbewijs naar een verkeerd e-mailadres gestuurd.Het lijkt erop dat de wijziging van uw e-mail adres niet heeft plaatsgevonden.Kunt u ons, om verdere problemen te voorkomen, een geldig e-mailadres sturen?Zodra wij deze hebben ontvangen, sturen wij u uw aankoopbewijs.Ik dank u bij voorbaat voor uw medewerking.IKEA

G. P.

Naar: IKEA BELGIUM

26/07/2021

Geachte Mevrouw, Geachte Heer,Gelieve de beloofde aankoopbon ter compensatie te versturen naar petra.bloembinder@outlook.comMet beleefde groeten, Günther Peeters

IKEA BELGIUM

Naar: G. P.

28/07/2021

Hallo Mr Peeters,Wij hebben uw antwoord ontvangen en danken u daarvoor.We hebben uw e-mail adres veranderd.De voucher is verzonden naar het e-mailadres dat u ons heeft opgegeven.Aarzel niet ons te verwittigen indien dit niet het geval is.Dank u voor uw medewerking en uw begrip.IKEA


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform