We hadden op 23 mei 2020 een bestelling geplaatst bij Swiss Sense voor een bed van het model Balans. Op 6 augustus geleverd, alleen ontbrak er een stuk dus spijtig genoeg kon het bed niet in elkaar gezet worden. We zullen het bestellen ... stuk zal 8 WEKEN LATER geleverd worden. 8 weken later ... NIETS gehoord van Swiss Sense. Laten we een belletje doen? Onze excuses, de leverancier van het stuk is FAILLIET en we zijn vergeten jullie te verwittigen.Okay, graag een terugbetaling want ik had geen vertrouwen meer in de service, en op dat moment was het 16/17 weken wachten op sommige modellen. Ik heb wel de lattenbodem behouden zodat we iets hadden om op te slapen. De terugbetaling is dan ook enkel de bedframe. Stukken van het bed opgehaald op 13 november => u heeft binnen de 10/14 dagen uw terugbetaling. 14 dagen later ... GEEN terugbetaling ... We zullen nog maar eens bellen? Owh ja, uw terugbetaling is goedgekeurd en deze zal binnen de 10/14 dagen op uw rekening staan. ... NOG EENS 10/14 dagen ... Het gaat hier over een bedrag van €690.Dit was me allemaal wat té hallucinant daarom dat ik uiteindelijk toch nog deze klacht indien, omdat ik vind dat dit soort van praktijken gevolgen moeten hebben.