Terug

Problemen met levering, klantenservice en terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. A.

Naar: Swiss Sense

27/11/2020

We hadden op 23 mei 2020 een bestelling geplaatst bij Swiss Sense voor een bed van het model Balans. Op 6 augustus geleverd, alleen ontbrak er een stuk dus spijtig genoeg kon het bed niet in elkaar gezet worden. We zullen het bestellen ... stuk zal 8 WEKEN LATER geleverd worden. 8 weken later ... NIETS gehoord van Swiss Sense. Laten we een belletje doen? Onze excuses, de leverancier van het stuk is FAILLIET en we zijn vergeten jullie te verwittigen.Okay, graag een terugbetaling want ik had geen vertrouwen meer in de service, en op dat moment was het 16/17 weken wachten op sommige modellen. Ik heb wel de lattenbodem behouden zodat we iets hadden om op te slapen. De terugbetaling is dan ook enkel de bedframe. Stukken van het bed opgehaald op 13 november => u heeft binnen de 10/14 dagen uw terugbetaling. 14 dagen later ... GEEN terugbetaling ... We zullen nog maar eens bellen? Owh ja, uw terugbetaling is goedgekeurd en deze zal binnen de 10/14 dagen op uw rekening staan. ... NOG EENS 10/14 dagen ... Het gaat hier over een bedrag van €690.Dit was me allemaal wat té hallucinant daarom dat ik uiteindelijk toch nog deze klacht indien, omdat ik vind dat dit soort van praktijken gevolgen moeten hebben.

Berichten (1)

Swiss Sense

Naar: I. A.

27/11/2020

Beste heer of mevrouw, Bedankt voor uw bericht aan Swiss Sense. We hebben uw bericht in goede orde ontvangen en helpen u graag. We doen er alles aan om u zo snel mogelijk te helpen en streven ernaar om binnen drie werkdagen op uw bericht te reageren. Snel een antwoord op veelgestelde vragen Met behulp van de veelgestelde vragen op onze website vindt u gemakkelijk en snel een antwoord op vragen over bestellingen, bezorging, service en reparatie. Bekijk hier de veelgestelde vragen voor Nederland of België.Met vriendelijke groet,Swiss Sensewww.SwissSense.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform