Terug

PROBLEMEN MET LEVERING EN TERUGBETALING

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. W.

Naar: Hello Fresh

27/03/2024

Beste, Ik bestelde een box bij Hellofresh, deze werd niet geleverd omdat het adres niet juist was (stationsstraat ipv stationssteenweg) . Volgens de chauffeur waar ik contact mee heb opgenomen , zei hij me dat hij de box niet meer wou leveren en dat hij deze terug naar de depot deed en dat we verder niets meer moesten doen dat Hellofresh zelf contact zou opnemen. 2 dagen later hebben we nog niets gehoord en is Hellofresh moeilijk bereikbaar ( altijd in wacht gezet) . Dus geen box ontvangen en wel betaald via domiciliëring.

Berichten (3)

Hello Fresh

Naar: M. W.

27/03/2024

Hello Mark,Wat vervelend dat jouw box niet geleverd is vanwege een verkeerd opgegevenbezorgadres. Wanneer een levering mislukt, neemt de bezorger jouw boxinderdaad mee terug naar het depot. In dat geval is het de bedoeling dat jezelf contact met ons opneemt om een nalevering te regelen, indien mogelijk.Ik zou graag met je meekijken naar een oplossing, maar omdat ik niet aljouw gegevens heb lukt dat helaas niet via deze weg. Het beste kun jecontact met ons opnemen via hellofresh.be/contact-us of ons eenprivébericht sturen op Facebook of Instagram. Dan kijken we graag met jemee!Groetjes, Julian van HelloFreshOn Wed, Mar 27, 2024 at 11:37'¯AM

M. W.

Naar: Hello Fresh

27/03/2024

Beste, uw verkoper aan de deur had als adres stationstraat ipv stationssteenweg genoteerd dus uw chauffeur vond het afleveradres niet ,toen ik hem contacteerde na een gemiste telefoon zonder een voicemail achter te laten, zei deze dat de box terug naar de depot ging en dat met mij contact zou opgenomen worden voor verdere afhandeling wat na 2dagen niet was gebeurd en ook het feit dat box voorzien was in voormiddag en pas in de namiddag geleverd is. Spijtig, ik had het me anders voorgesteld mvg mark

Hello Fresh

Naar: M. W.

27/03/2024

Hello Mark,Bedankt voor de toelichting. Het spijt me dat er een fout is gemaakt vanonze kant en dat we hier niet op zijn teruggekomen. Het is vanzelfsprekenddat je hiervoor gecompenseerd zou moeten worden. Zou je alsjeblieft contactmet ons willen opnemen via de eerder vermelde kanalen? Dan zullen we ditvoor je in orde maken.Groetjes, Julian van HelloFreshOn Wed, Mar 27, 2024 at 7:22'¯PM


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform