Beste ik bestelde 26/11/2020 op de webshop van kruidvat een aantal producten genietend van de black friday deals. Ik kreeg een mail met een orderbevestiging op 26/11/2020 na het plaatsen van de bestelling. In de mail stond dat mijn leverdatum 02/12/2020 zou zijn, maar dat ik verder informatie zou ontvangen via een mail van Post NL met de track en trace link. Echter had ik 01/12 nog steeds geen mail met track en trace. Ik contacteerde Post NL en kreeg te horen dat zij nog niets ontvangen hadden i.v.m mijn pakket. Vervolgens trachtte ik meerdere malen kruidvat te bereiken telefonisch, maar zonder succes. De telefoon gaat over, maar er word niet opgenomen. Je krijgt alleen de het is momenteel heel druk... bla bla Ik heb 40 minuten aan de lijn gehangen. De tweede keer 30 minuten. De derde keer gaf ik na 20 minuten op. Ik probeerde dus via de webshop via de chatbox iemand te spreken. Na 30 minuten was er nog steeds niemand in de chat gekomen. Uiteindelijk ging ik even naar de wc en als ik terugkwam zag ik dat iemand zich verbonden had, maar alweer weg was. Fijn is dat. Ik opende weer een nieuwe chatbox en wachtte 45 minuten voor mijn scherm tot ik eindelijk iemand zag verschijnen. Dit meisje wist me te vertellen dat er intern een fout was gebeurd en dat ik spoedig mijn track en trace zou ontvangen. een uurtje later kreeg ik een mail met de track en trace link. Toen ik deze opende zag ik dat mijn pakje al terug onderweg was naar het filiaal kruidvat in Lokeren. Retour. Ik snapte hier helemaal niets van aangezien het pakje nooit aangeboden was geweest. Ik liet het pakje leveren op mijn job omdat ik overdag niet thuis ben. Ik contacteerde Post NL hierover. Zij lieten mij weten dat het adres niet gevonden werd. Het werd opgegeven als foutief adres. Dit klopte natuurlijk niet want het adres was wel correct. Zij vertelde me contact op te nemen met kruidvat om het pakket opnieuw te versturen en een onderzoek te starten om te kijken of de fout bij Post NL zat.3 dagen heb ik geprobeerd kruidvat te bereiken op allerlei manieren. Geen succes. Eindelijk kreeg ik een mail van kruidvat om te zeggen dat het pakje retour was gekomen en dat zij dit niet opnieuw kunnen verzenden omdat het adres foutief staat. Ik legde uit dat dit niet zo is en dat zij dit wel opnieuw kunnen sturen zoals Post Nl had aangegeven en ze een onderzoek konden starten. Zij weigerden en zeiden dat ze mijn geld zouden terugstorten. Ik eiste mijn producten toch te ontvangen aangezien de fout niet bij mij lag. Hier zaten mijn cadeaus bij voor kerst :) Ik kreeg als antwoord als u de producten alsnog wilt moet u deze opnieuw bestellen. ( De black fridays deals zijn natuurlijk over ) Dus ik eiste dan ook dezelfde korting te krijgen aangezien ik 50 euro had uitgespaard. Ze verteld mij dat ze de leidinggevende zou spreken hierover. Ik moest volgens haar sowieso de producten opnieuw bestellen aan de volle prijs en achteraf zouden zij mij een refund sturen. Dit vertrouwde ik niet en vroeg hier bewijs van zwart op wit op mail. Dit zouden ze doen, maar ik heb niets ontvangen. Ik heb ondertussen mijn geld teruggekregen. Ik vind dit een afschuwelijke klantenservice. Ik heb een hele week gewacht om deze deals te pakken te krijgen. Vervolgens krijg ik dagen niemand aan de lijn. Ik ga niet 100 euro spenderen met als gevolg geen zekerheid dat ik een refund zou krijgen. Ik vind dit absoluut niet kunnen. Nu moet ik deze in een kruidvat winkel opnieuw gaan kopen aan de volle prijs. Hierbij wil ik dus een klacht indienen tegen Kruidvat. Natuurlijk komt het voor hun beter uit dat ik de producten opnieuw zou kopen aan de volledig prijs. Ik ben helemaal van slag door hun ignorante service. Graag zie ik een oplossing tegemoet. Met vriendelijke groeten, Alicia Almarales