op 4/5 bestelde ik online een ebike. Hij zou normaal 2 dagen later opgehaald mogen worden in de winkel in Rumst. Ik heb op 4/5 zelf een email gestuurd dat ik de fiets alsnog thuis wou laten afleveren, dit was geen probleem, heb hiervoor mail gekregen. Op 8/5 kreeg ik mail dat de fiets toch in de winkel in Rumst was aangekomen. Ik bel om te zeggen dat mijn man de fiets die dag kwam ophalen, dit was ok. een tijdje later krijg ik een mail dat de fiets toch bij de vervoerder was meegegeven, en dat ik contact moest opnemen met de vervoerder om een afspraak te maken. Dit kon op vrijdag 11/5, maar ze gingen mij nog terugbellen om uur door te geven. Ik neem een dag verlof voor vrijdag. Op 9/5 belt de vervoerder dat de fiets op maandagmorgen geleverd zal worden. Ik werk overdag, dus ik vraag om een avondlevering. Dit kon niet meer op maandag maar op dinsdag tussen 15 en 18 uur. Weer een halve dag verlof genomen. De fiets werd na 18uur geleverd, dus halve dag verlof weer voor niets. De vervoerder levert de fiets af, zonder gebruiksaanwijzing en ik krijg van hem een hele beperkte uitleg. de elektronische sleutel om de fiets te starten werkte toen ook al niet goed. Dan zijn we gaan fietsen en na 1 kilometer krijg ik een platte band (binnenband ontploft). Mijn man heeft deze gemaakt maar vertrouwde het zaakje niet. Hij is dan vorige week naar de winkel in Rumst gereden voor uitleg over de elektrische sleutel en om het probleem met de band voor te leggen. Hier werd hij heel slecht ontvangen. De man in de winkel verkocht liever een nieuwe fiets aan mensen die na mijn man waren binnengekomen dan naar hem te luisteren, en de verkoper werd nijdig. Mijn man is dan buitengegaan en heeft nadien in decathlon allemaal nieuwe binnen en buitenbanden gaan halen. Ik vraag mij af of hier iets aan gedaan kan worden ? Een tegemoetkoming ? De fiets terug inruilen en geld terugkrijgen ? Ondertussen is de fiets al wel 2 weken in mijn bezit, maar alleen maar met miserie. mvgInge Van Hirtum