BesteNa drie maal telefonisch contact op te nemen en daarbij telkens met de ene uitvlucht na de andere van het kastje naar de muur gestuurd te zijn, is de maat bijna vol. Onze slaapkamerkast die wij reeds bestelden en een voorschot op betaalden op 6 mei is tot op heden nog steeds niet geleverd. Op 2 juli werd een poging tot levering gedaan maar aangezien er schade was, hebben wij deze niet aanvaard. Bij deze levering werd ons verzekerd dat de verantwoordelijke snel contact met ons zou opnemen om een nieuwe leveringsdatum af te spreken. Na 2 weken niks te horen hebben wij dan een eerste keer ZELF contact opgenomen met jullie. Hierbij werden wij 3x doorverwezen naar telkens een andere persoon die elk 'geen idee' had waarom dit probleem bij hem of haar terecht kwam. De laatste persoon in rij noteerde toen ons nummer zodat de verantwoordelijke onmiddellijk kon terugbellen eens zij terug op de bureau was (want zij was in verlof). Dit is ondertussen alweer meer dan een week geleden!Deze vervelende gang van zaken vond dus ondertussen al 3 KEER plaats!!? Nog geen enkele keer werden wij teruggebeld! Niet onmiddelijk zoals beloofd, maar ook niet de volgende dag en zelfs niet de volgende week...De onaangename verrassing dat de kast pas meer dan 2 maand later kon geleverd worden dan de moment waarop wij ze bestelden en al deels betaalden, was blijkbaar pas het begin van de malaise. Gelieve voor einde deze week VIA MAIL een definitieve datum door te geven waarop de kast zal geleverd worden. Dit is geen manier van werken!Mvg