Terug

Problemen met levering babylijst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: Baby-dump

13/07/2019

BesteIk heb op 16 maart een geboortelijst gelegd voor een uitgerekende geboorte op 1 augustus. Eind juni werden al enkele artikelen besteld. Toen we naar de klantendienst wilden bellen om te weten of onze artikelen in de winkel waren, hingen we meer dan een halfuur aan de lijn zonder iemand te kunnen bereiken. We zijn dan op goed geluk naar de winkel gegaan. Van de 12 bestelde artikelen was slechts 1 artikel voorradig. Uiteindelijk werden nog 2 artikels in de winkel gevonden en 1 matras, die eigenlijk voor een andere lijst bestemd was, kregen we ook mee. Intussen is het nog 2 à 3 weken voor mijn uitgerekende datum en kunnen we de klantendienst helemaal niet bereiken. We hebben al verschillende e-mails gestuurd, op facebook en op instagram contact proberen op te nemen. Zonder resultaat. We weten niet of onze artikelen voorradig zullen zijn wanneer onze baby geboren wordt. We weten ook niet hoe lang de levertermijn is voor onze bestelde artikelen. Hopelijk krijg ik via dit kanaal toch eens een antwoord.Charlotte Derycke


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform