Terug

Problemen met leveren

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: bol.com

07/02/2024

Beste, Ik heb onlangs een verkeersongeval gehad waarbij mijn Laptop is kapot gegaan. Ik ben een IT studente en heb dus dagelijks en dringend een nieuwe laptop nodig. Maandag bestel ik een nieuwe laptop en koop ik speciaal Select zodat de laptop aankomt op een moment waar er zeker iemand thuis is. De laptop werd te vroeg geleverd en over de poort gesmeten. Het is dan ook logisch dat ik deze niet meer wil en heb dan naar bol gebeld. Ik kreeg te horen dat ze de laptop opnieuw gingen opsturen en deze zal dan woensdag aankomen. Woensdag kreeg ik een melding dat het pakketje vertraging heeft en het zou donderdag geleverd worden. Weer naar bol gebeld want dit vond ik schandalig. Ik kreeg te horen dat de uren van select niet meer gelden en dat de kans dus groot is dat het pakket wordt geleverd wanneer er niemand is. Ook vroeg ik wat er gebeurd als ze het pakket dan weer over de poort smijten en daarop antwoorden ze, dat ze gewoon weer een nieuwe zullen opsturen dan. Noemt men dit service? Hoe moet ik mijn studie kunnen volgen als ik mijn laptop niet heb? Ik vind dit schandalig! Dit is totaal geen goede service!

Berichten (1)

bol.com

Naar: A. C.

08/02/2024

Beste Kato,Bedankt voor je reactie. Er wordt contact met je opgenomen.Met vriendelijke groet,Mike van Bol


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform