BesteOp 11 juni 2021 bestelde ik een bestelling op Farmaline ter waarde van 100,55 euro. Deze is al betaald. Normaal ging mijn bestelling geleverd worden in 3-4 werkdagen, maar op 13 juni kreeg ik een mail dat mijn bestelling vertraagd is, dat deze zo snel mogelijk geleverd zou worden. Tot op heden heb ik niks meer gehoord. Ik heb al 2 maal contact gehad met de telefonische klantendienst, iedere keer beloven dat mijn bestelling binnen 2 dagen verstuurd zou zijn maar ondertussen zijn we een week verder, nog steeds niks. Dit kan echt niet meer. Nu kan ik de telefonische klantendienst niet bereiken, er wordt een bandje afgespeeld met als boodschap: 'De klantendienst is op weekdagen bereikbaar van 8u tot 20u, gelieve op een later tijdstip terug te bellen'. Zo gezegd zo gedaan, maar nog steeds dezelfde boodschap. En het is 17u... ze zouden bereikbaar moeten zijn.Ik heb ook al een mail verstuurd, hier heb ik nooit antwoord op gekregen.De live chat had ik graag gebruikt, maar deze werkt niet eens. Heb deze nog nooit kunnen gebruiken.Ik ben dus alles behalve tevreden over de service. Zeker wanneer ik ze helemaal niet meer kan bereiken.Indien ze mijn bestelling deze maand niet meer leveren had ik graag mijn geld terug gehad en dan bestel ik wel ergens anders. Want ik heb deze nodig.Ik had deze ruim op voorhand besteld om het op tijd te hebben, maar helaas.Dus alles behalve te spreken over de service van Farmaline. En wanneer ik online kijk zie ik dat ik niet de enige ben.Volgens de opvolging van mijn huidige bestelling wordt deze nog altijd ingepakt... Al 2 weken lang, terwijl alles in voorraad was.Alvast bedankt voor uw hulp en medewerking.Hopelijk wordt ik snel geholpen en krijg ik mijn geld terug.Met vriendelijke groeten