Terug

problemen met leveren/plaatsen thuisbatterij

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. C.

Naar: De Winter Groep

17/07/2023

Beste,ik bestelde 17/08/22 een thuisbatterij voorschot betaaldkreeg een mail dat de batterij zou geleverd worden op 29/9/22niemand gezien contact opgenomen via mail antwoord was dat ze zelf nog wachten op de leveringen van de batterijenNieuwe plaatsingsdatum 9/03/23 ik moest de factuur op voorhand betalen want anders kwamen ze niet plaatsen dit gedaan,die dag terug niemand gezien terug contact opgenomen blijkt dat de batterijen nog steeds niet geleverd waren zien zelf niet op de moeite om mij te contacteren.ondertussen bijna een jaar verder geen batterij probeer regelmatig te bellen te mailen maar zonder resultaat krijg geen gehoor


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform