Terug

Problemen met lak carroserie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Mercedes-Benz Belgium Luxembourg

19/10/2019

Beste,Ik kocht recentelijk bij jullie een A Klasse sedan 180 d kleur mojave.Wij constateerden na een 10 tal dagen dat de lzwarte lak tussen de voor en achterruit aan passagiers en chauffeurszijde dof uitsloeg.Ik ondernam volgende stappen.Ik belde/mailde CAC Turnhout Jan Smets onze verkoper op,hij verwees ons door naar Jan Laenen hoofd carroserie.Dezelfde dag mocht ik langskomen en hij en nog een andere heeft de wagen en het desbetreffende deel van de wagen bekeken en gezegd dat het inderdaad dof was,hij heeft het met een polier middel behandeld wat een beetje beterschap gaf.Ik zei dat dit niet de bedoeling kon zijn en dat ik naar de hoofdzetel ging bellen.Als je een wagen koopt van een merk dat zich toch als duurzaam wil voordoen kan dit absoluut niet,eigenlijk bij geen enkel merk na een aankoop van 14 dagen oud.Vervolgens heb ik naar de hoofdzetel gebeld,zij namen notie van de klacht en gingen mij binnen de 10 dagen beantwoorden.Na 10 dagen geen antwoord.Ik heb hen teruggebeld en ze zeiden dat dit niet mocht gebeuren.ze namen er notie van en zeiden dat ze het snel zouden behandelen.2 dagen later kreeg ik telefoon van Antwerpen met de vraag wat het probleem was en of ik de wagen daar had gekocht.Dus nee ik heb de wagen daar niet gekocht waarop zijn antwoord was dan hebben ze uw klacht in de verkeerde mailbox gedropt.Ik zal ze doorsturen naar Turnhout waarop ik zeg nee ik moet een antwoord van de hoofdzetel hebben.Terug contact opgenomen met de hoofzetel.Ze namen hier notie van en zeiden wederom dat dat niet de bedoeling kan zijn maar dat het soms langer kan duren dan 10 dagen vooraleer je een antwoord krijgt,ze beloofde mij dat de mens die met mijn klacht bezig was me een tussenstand van zaken zou doorbellen.Dit is dus wederom niet gebeurd.Volgende week bel ik hen terug op,ik ben blij dat test aankoop de opvolging doet en meekijkt in dit dossier hoe de na service is van MERCEDES-BENZ BELGIUM LUXEMBOURG.Er zal niet getwijfeld worden om verdere stappen te ondernemen..Dit is geen manier van werken


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform