Terug

Problemen met laatste factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Telenet

11/10/2020

Beste ,Ik ben sinds 21/09/2020 overgestapt van Telenet naar een andere provider.Hierdoor via mail de melding gekregen om mijn digicoder en modem binnen te brengen bij een Telenet center . Dit heb ik dan ook gedaan bij het Telenetcenter in Ertvelde nl. Bekatel.Daar hebben ze mijn toestellen ingescand .Nu zie ik op mijn laatste afrekening dat men 60 euro heeft afgehouden voor de rest waarde van mijn modem ??Hiervoor naar de klantendienst gebeld voor meer uitleg .Daar het antwoord gekregen dat er niets meer terug te vinden van de laatste afrekeningen / alles zou gewist zijn ??Aangezien ik alles correct heb binnengebracht ( kan nagegaan worden volgens inscan van barcodes toestellen ) heb , eis ik de 60 euro op die me ontnomen is op laatste factuur .

Berichten (1)

Telenet

Naar: J. D.

15/10/2020

Klantennummer: 801818063Beste mijnheer De Greve, Naar aanleiding van uw klacht, probeerde ik u te contacteren. Jammer genoeg kon ik u niet bereiken. Ik heb u een e-mail gestuurd met meer informatie over uw laatste aanrekening. Kijk zeker even uw mailbox na. Met vriendelijke groet, Valerie Telenet Customer Relations --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform