Terug

Problemen met krijgen maandelijkse factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. Z.

Naar: Engie

06/01/2023

Beste,Ik heb sinds november bij Engie de keuze genomen dat ik elke maand mijn verbruik betaal ipv een voorschot. Echter heb ik nog geen factuur gekregen van november en december. Als ik Engie contacteer steken ze zich weg achter de achterliggende dienst die met mij zal communiceren. Echter heb ik nog niemand gehoord.Vandaag, 06/01 krijg ik opeens een voorschotfactuur van 5eur. Dit heb ik nooit gevraagd. Ik wil mijn maandelijkse factuur krijgen. Op den duur stappelen de kosten zich op en komen we in de problemen. Met vriendelijke groeten,Jonathan Zaman

Berichten (2)

Engie

Naar: J. Z.

11/01/2023

Geachte heer Zaman,Test Aankoop bezorgde ons uw klacht op 06 januari 2022.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.We informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groeten,Complaints Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bee klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: vendredi 6 janvier 2023 19:29À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Problemen met krijgen maandelijkse factuur - (CPTBE01691386-94)Klacht - Problemen met krijgen maandelijkse factuur - (CPTBE01691386-94) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: J. Z.

17/01/2023

Beste heer Zaman,Als gevolg van uw vraag gericht aan de klachtenbox van Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch).Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33 of via onze website www.engie.be.Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden.Met vriendelijke groetenComplaints Handeling TeamBU Beneluxboulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: vendredi 6 janvier 2023 19:29À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Problemen met krijgen maandelijkse factuur - (CPTBE01691386-94)Klacht - Problemen met krijgen maandelijkse factuur - (CPTBE01691386-94) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform