Terug

problemen met kortingscodes

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: MediaMarkt

08/05/2022

Beste,Sinds maart probeer ik de twee kortingscodes van elk 10 euro, die ik van jullie per mail gekregen heb,te verzilveren bij een aankoop op jullie website, maar dit lukt steeds niet.Ik heb jullie de betrokken codenummers met vervaldag alsook print-screens met de foutmeldingreeds meer dan eens doorgemaild, maar buiten steeds weer een andere ticketaanmaak van weeral een andere medewerker en vele loze mails ben ik nog geen stap verder nu krijg ik zelfs geen reactie meer.Ondertussen is er wel al een kortingcode vervallen doordat jullie mij geen oplossing bieden en heb ik ook al een aankoop gedaan zonder de korting…Dit probleem bestaat ondertussen wel al jaren en ieder jaar opnieuw heb ik problemen om de gekregen kortingscodeonline in te wisselen. Waarschijnlijk zit er ergens een probleem in jullie database, in combinatie met mijn inlognaamdat jullie niet opgelost krijgen.De vorige jaren heeft een medewerker van jullie telkens een kortingcode in mijn account gezet zodat ik die daar kon selecteren bij mijn bestelling, en dat lukte dan wel.Graag had ik dit nu eindelijk eens opgelost gezien, het duurt nu al lang genoeg…. want ik begin te denken dat jullie hetopzettelijk vertragen, tot dat ook de tweede code vervallen is.Hopelijk via deze weg misschien toch een reactie en een oplossing?Vriendelijke groet,ticketnummers[220320-017401][220320-017428][220408-029706][220426-048251]

Berichten (4)

MediaMarkt

Naar: D. V.

09/05/2022

Beste Mijnheer Van De Velde,Wij hebben u een geschenk kaart via mail doorgestuurd, deze zal binnen maximum 48u zichtbaar zijn.De geschenk kaart is één jaar geldig en u kunt ze zowel in de winkel als online gebruiken.Wij hebben de twee kortingscodes op één geschenk kaart gezet en hebben er 5Eur extra aan toegevoegd voor het ongemak.Met vriendelijke groeten.NathalieComplaints TeamMediaMarkt BelgieBelgique

D. V.

Naar: MediaMarkt

06/06/2022

Beste,Ik heb geprobeerd om de geschenkcode in te wisselen bij een aankoop, maar krijg steeds de foutmelding "de promocode is ongeldig" , dus ik ben nog steeds geen stap verder met jullie (zie bijlage 1 en bijlage 2).Ook heb ik verder niets meer vernomen ivm. de problemen met mijn clubaccount, hoewel u mij anders beloofd was (zie bijlage3).Graag had ik nu eindelijk eens vernomen hoe ik mijn geschenkcode kan inwisselen en ook eindelijk eens een oplossing voor de clubaccountproblemen, die in feite nu al drie jaar aanslepen(zie al mijn vorige mails).Zorg nu eindelijk eens een oplossing, dit kan nu toch echt niet zo moeilijk zijn...?Vriendelijke groeten,

D. V.

Naar: MediaMarkt

06/06/2022

Beste,Ik heb opgemerkt dat een geschenkcode op een andere plaats moet ingegeven worden dan een promocode, nl: achteraan bij het afrekenen. Ik heb dit geprobeerd en daar is het dan uiteindelijk gelukt.... Spijtig dat dit niet aangegeven stond bij de geschenkcode.Dat gedeelte is dus al opgelost.Als nu nog opgelost kan worden dat ik een gekregen promocode kan inwisselen via mijn clubaccount, dan zal ik na drie jaar eindelijk een gelukkig man zijn.Hopelijk krijg ik spoedig ook hiervoor een oplossing...Vriendelijke groeten,

MediaMarkt

Naar: D. V.

20/06/2022

Beste Meneer,Mijn collega Dylan heeft u op 09/05 een geschenk kaart van 25Eur per mail door gestuurd en wij hebben u op 14/06 een nieuw coupon per mail doorgestuurd.Onze collega's van IT hebben alles nagekeken en normaal gezien zou u in de toekomst probleemloos uw coupons moeten ontvangen.Hopend hiermee positief op uw vraag geantwoord te hebben, sluiten wij hier het dossier af.Met vriendelijke groeten.NathalieComplaints TeamMediaMarkt BelgieBelgique


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform