Terug

Problemen met korting en contact

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: INNO

04/08/2022

Beste, met mijn bestelling (geplaatst op 31/07/2022) had ik recht op €15 korting. Deze heb ik niet gekregen. Heb hiervoor een e-mail naar Inno gestuurd na de plaatsing van de bestelling. Heb hierop tot op heden geen antwoord mogen ontvangen. Inno biedt geen andere communicatiekanalen aan.Ik zit vast en heb als enige mogelijkheid mijn bestelling terug te sturen.Mvg,

Berichten (1)

INNO

Naar: A. V.

08/08/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform