Terug

Problemen met klantvriendelijkheid

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Carrefour Belgium

25/11/2019

Beste,Keer op keer stel ik als Carrefour klant vast dat de attitude van het personeel in n Carrefour market te Pulhof, Berchem de wensen overlaat. In andere Carrefour winkels nooit geen problemen maar hier is het echt ondermaats. Wanneer u zich naar de klantendienst wens in de winkel voor het ophalen van een pakketje of bij een vraag over de rekening, kan er geen goeiedag af en word men zelfs uitgelachen. Is dit de houding waarvoor Carrefour staat? Ik wens als klant zo niet behandeld te worden. Buiten met dit personeel!

Berichten (1)

Carrefour Belgium

Naar: M. D.

27/11/2019

- Typ uw reactie boven deze regel - ----------------------------------------------Isabel G., 27 nov. 16:52 CETBeste klant,Wij hebben uw bericht over het onthaal in Carrefour Market Pulhof met veel aandacht gelezen. Eerst en vooral wensen wij u ons te excuseren voor deze onaangename ervaringHet spreekt voor zich dat Carrefour klantgerichtheid en een vriendelijk onthaal als topprioriteit ziet. Wij danken u dan ook voor uw feedback.Uw opmerkingen werden aan de winkeldirecteur overgemaakt zodat hij dit kan opnemen met zijn personeel.Steeds tot uw diesnt.IsabelKlantendienstCarrefour Belgium Je aanvraag â„–310552 Onderwerp Problemen met klantvriendelijkheid CARREFOUR Pulhof (TA CPTBE00770926-67) Beschrijving Beste klant,Wij hebben uw bericht over het onthaal in Carrefour Market Pulhof met veel aandacht gelezen. Eerst en vooral wensen wij u ons te excuseren voor deze onaangename ervaringHet spreekt voor zich dat Carrefour klantgerichtheid en een vriendelijk onthaal als topprioriteit ziet. Wij danken u dan ook voor uw feedback.Uw opmerkingen werden aan de winkeldirecteur overgemaakt zodat hij dit kan opnemen met zijn personeel.Steeds tot uw diesnt.IsabelKlantendienstCarrefour Belgium Nog vragen?Bel gratis onze Klantendienstvan maandag tot vrijdag van 8.45 tot 20 uur en elke zaterdag van 9 tot 19 uur 0800 9 10 11--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Carrefour.[22Z48Y-LOPW]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform