Beste,Ik ben niet te spreken over de service van Orange.Eerst en vooral ben ik in december naar het shopping center gegaan om al mijn materiaal terug te brengen naar de Orange winkel, zo werkte het vroeger ook en was het ineens in orde.Daar werd ik afgewimpeld en werd me gezegd dat ik deze naar de post moet brengen en dat ze in het postkantoor wel weten wat ze moeten doen.De dag nadien ben ik naar de post (Robianostraat Borsbeek) gegaan en heb ik deze opgestuurd.Ik heb toen een bewijs meegekregen. Niemand heeft me ook de instructies meegegeven om deze bij te houden of een foto ervan te makenPas nadat ik vorige week na het zien van jullie mail, telefonisch contact heb opgenomen met de klantendienst wist de dame in kwestie me te zeggen dat je dat bewijs gedurende 6 maand moet bijhouden (?!) Nogmaals, zowel in de shopping als bij de post hebben de medewerkers mij dit NIET medegedeeld!Ik heb dit bewijs al lang niet meer in mijn bezit en weiger de dupe te zijn van het feit dat jullie naverkoop dienst niet naar behoren werkt.Al mijn materiaal is binnen gebracht, ik heb gedaan wat van mij verwacht werd en weiger dus een boete te betalen voor iets dat wel in orde is.Alsook heb ik van andere mensen rond mij gehoord dat zij ook allemaal een mail kregen nadat zij hun materiaal hadden opgestuurd. Ik denk dus dat het heel duidelijk is dat het probleem ligt bij het feit dat er bij Orange iets misloopt in de administratie van de naverkoop dienst. Het verschil is echter dat die mensen wel de instructie kregen dat bewijs bij te houden.Daarboven hebben jullie geen enkel mail adres om dergelijke klachten te behandelen en willen/kunnen jullie dit telefonisch NIET oplossen.Mijn GSM abonnementen voor 2 nummers zijn blijven doorlopen, dat is ook de bedoeling. Deze facturen heb ik ook steeds betaald en nu hebben jullie vandaag onze lijnen geschorst wat belachelijk is! Ik eis dus dat die boetes wegvalt, dat jullie beter research doen over waar dat materiaal is ipv makkelijk weg te zeggen dat ik het niet heb binnen gebracht. Ik heb er niets aan om die dingen bij te houden.Ik heb alsnog een poging gedaan om bij de postbediende vandaag mijn bewijs op te vragen maar de dame bij de Post weigerde me op te zoeken in het systeem.Ik hoop hier zo snel mogelijk een oplossing voor te vinden!Mvg