Terug

Problemen met klantendienst krefel hanteren een middeleeuws systeem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: KREFEL

12/03/2020

Beste,Ik heb jullie reeds via mail gecontacteerd ivm een afstandsbedienig van onze TV die stuk is.Wat een gedoe is dit allemaal.Nooit heb ik dergelijke klantenservice meegemaakt nergens.Ondertussen ben ik gewoon naar de winkel gegaan waar we het toestel hebben gekocht.Die hebben de afstandsbediening in ontvangst genomen.Binnen een 3 tal weken zouden we pas onze nieuwe afstandsbediening hebben.Wij hebben ook een extra lange garantie betaald van 169 euro en mijn vraag om een tijdelijk vervang afstandstoestel te krijgen werd beantwoord met je kan er 1 kopen van 20 euro.Dit is de weg die je bij Krefel aflegt als je een probleem hebt denk dus 2 x naar voor je daar iets koopt.Onlangs heb ik een mail gestuurd met de vermelding dat mijn afstandsbediening het niet doet.Er is dan een week later door jullie dienst met telefoonnummer 02/2550000 telefonisch contact geweest omdat jullie iemand wilden langssturen op Maandag 9-03-2020Ik moest echte nog het juiste S/N doorgeven.Ik heb dit toen aan de telefoon gedaan waarvoor die mijnheer mij bedankte en zei dat er Maandag 9-03-2020 iemand langs zou komen.Hier heb ik ook een sms van gekregen.Even later krijg ik telefoon van het nr 011/281780 met een ingesproken boodschap of het aan de afstandsbediening zelf ligt of aan de TV en of ik contact wil opnemen met het nr 078353454.Ik doe dit en krijg een dame aan de lijn waar ik tegen zeg dat ik geen technieker ben en niet weet of het de afstandsbediening is of de TV waar op zei zegt:” ah meneer maar ik zie dat wij het serienummer nog niet hebben”.Waarop ik vriendelijk zeg:”jawel mevrouw u hebt die wel want ik heb die bezorgd aan iemand aan telefoonnummer 02/2550000 “waarop zei zegt :”Meneer zwijg!Denkt u nu dat ik het serienummer vraag als wij het niet hebben!”Ik was ontdaan door die reactie dat ik tegen haar zeg:”mevrouw zwijg”en zei zegt “zegt u nu zwijg tegen mij!”waarop ze de telefoon gewoon neer legt.Ofwel had die dame een erg slechte dag ofwel is er een structureel probleem bij jullie interne communicatie waardoor zij zo handelde.Ik heb hierop testaankoop gecontacteerd met de vraag wat ik moet doen.De juridische dienst adviseerde mij om toch nog eens het serienummer door te geven S/N0DY3HDKC00538 en te zeggen dat ik ontdaan ben van de reactie van die dame.Ik zou nu graag willen weten of jullie Maandag 9/03/2020 komen of niet.Ik wens ook te benadrukken dat ik hierdoor een ontevreden klant ben en me niet kan vinden in jullie gedacht van “Klantvriendelijkheid”MvgVerdick Rigo0473786238Verstuurd vanaf mijn iPad

Berichten (4)

KREFEL

Naar: R. V.

12/03/2020

Beste Klant,Wij danken u voor uw email en behandelen deze zo snel als mogelijk.Wist u dat u op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op vele vragen?Bedankt voor uw vertrouwen.Krefel Customer CareCher Client,Nous vous remercions pour votre email. Nous vous recontacterons très prochainement.Savez-vous que vous pouvez déjà trouver la plupart des réponses à vos questions sur www.krefel.be?Merci pour votre confiance.Krefel Customer CareIn response to:Klacht: Problemen met klantendienst krefel hanteren een middeleeuws systeem (CPTBE00843708-02)klachtenbox to:customercare12/03/2020 09:59

KREFEL

Naar: R. V.

16/03/2020

Beste mijnheer ,mevrouw,Bedankt voor uwmail. De defecte afstandbedieningwerd opgestuurd in herstelling via ons filiaal te Turnhout.De herstellerzal deze nakijken en herstellen/omruilen indien nodig.Met vriendelijkegroeten,Carmen Customer HappinessTeammember

R. V.

Naar: KREFEL

16/03/2020

Eindelijk een antwoord op mijn mail en u bent niet mee want er komt een technieker langs.Nog maar eens een bewijs hoe jullie interne communicatie met het bedrijf dat instaat voor de herstellingen mank loopt.De beste manier om hier geen hinder van te hebben is gewoon iets bij een ander te kopen waar de srevice top is en waar je onmiddelijk wordt voort geholpen.Bij mij was het in ieder geval de laatste keer!

KREFEL

Naar: R. V.

16/03/2020

Beste Klant,Wij danken u voor uw email en behandelen deze zo snel als mogelijk.Wist u dat u op onze website www.krefel.be het antwoord kan vinden op vele vragen?Bedankt voor uw vertrouwen.Krefel Customer CareCher Client,Nous vous remercions pour votre email. Nous vous recontacterons très prochainement.Savez-vous que vous pouvez déjà trouver la plupart des réponses à vos questions sur www.krefel.be?Merci pour votre confiance.Krefel Customer CareIn response to:Klacht: Problemen met klantendienst krefel hanteren een middeleeuws systeem (CPTBE00843708-02)klachtenbox to:customercare16/03/2020 15:45RIGO VERDICK


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform