Terug

Problemen met klacht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: OPC Optimal parking Control

10/06/2021

Beste, Ik heb klacht neergelegd tegen mijn retributie bij dit bedrijf. Incorrect dat ik een boete moet betalen, omdat hun systeem niet goed werkt. Ik heb dan een tweede klacht ingediend omdat ik nog altijd niet akkoord was. Ik heb dan uiteindelijke betaald en nu moet ik nog 5 euro betalingsherinnering betalen omdat ik zogezegd te laat was. Slechste klantenservice ooit. Hun telefoonnummer is 050/342306. Ze hebben geen e-mail (omdat ze anders te veel klachten zouden krijgen waarschijnlijk). Vriendelijke groeten, Celine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform