Geachte,Graag hadden wij via deze weg de problemen met onze keukenverkoper/bouwer aangegeven.-Aankoopprijs werd na bezoek interieur architecte van keukenbouwer opgevoerd omdat keuken technisch niet uitgevoerd kon worden zoals ze verkocht werd-Gevraagde opstelling van keuken was geen probleem bij aankoop,maar voor interieurarchitecte technisch onmogelijk.-Datum van afbraak oude keuken stond op bestelbon vermeld.Omdat de plaatsing niet kon doorgaan hebben ze de afbraak ook niet laten door gaan.Na lang aandringen zijn ze toch komen afbreken,omdat er vloerwerken voorzien waren door andere aannemer.Ondertussen waren we ook zelf gestart met de afbraakwerken omwille van tijdsgebrek.-Datum plaatsing keuken was afgesproken bij aankoop keuken en staat op bestelbon.Plaatsing was bijna 1jaar na aankoop.Datum werd naar eind augustus verschoven ipv begin augustus.Omwille van leveringsproblemen.Extra verlof moeten nemen-Verkochte keukenkraan met verkochte wastafel waren niet compatibel.Kraan was veel te klein voor grote/diepe wastafel.We hebben op eigen initiatief de kraan door BLANCO laten vervangen,omdat er via de keukenbouwer geen communicatie mogelijk was.Extra verlof moeten nemen-Afloop wastafel werd technisch niet correct uitgevoerd.Scheef,niet originele onderdelen van dure BLANCO syfon.staat voor afsluitkranen waar door deze niet toegankelijk zijn.-ik heb eigen materiaal moeten geven aan keukenbouwer om syfon kunnen te plaatsen.-Na plaatsing van de steen hebben we 3 dagen de wastafel niet mogen gebruiken omwille van droogtijden.Bij het eerste gebruik van wastafel liep het water uit de kast.Dit hebben we eind augustus 2022 telefonisch en via online contactformulier gemeld aan keukenbouwer.Nooit reactie ontvangen.Zelf interventie aangevraagd aan een loodgieterExtra verlof moeten nemen en extra kosten-De Abdij geeft een levenslange garantie op zijn kasten.Bij de plaatsing van de wastafel werd er zo veel van de kast weg gezaagd dat deze nu wankel staat.Benieuwd hoe ze dit gaan oplossen,en wat met de levenslange garantie.-In september 2022 hebben we nog een eindfactuur ontvangen ivm een extra bestelling van een steen.Deze hadden we achter gehouden omwille van bovenstaande.Ondertussen al meerdere mails gestuurd en nooit reactie mogen ontvangen.-Vandaag besloten om openstaand factuur te betalen omdat wij geen zin hebben in problemen met deurwaarders.Maar.....Wij wensen de gemaakte kosten voor nieuwe kraan terug te krijgen.Facturen werden al doorgestuurd naar De Abdij,maar nooit reactie.Wat met afspraken die niet werden nagekomen en op bestelbon staan?Compensatie voor onnodig verlof.Wij hopen ook eindelijk een reactie te krijgen.En zeker excuses,van onze contactpersoon(zeker niet van De Abdij)Met vriendelijke groet