Geachte,Baloise geeft aan dat uit expertise blijkt dat de schade niet veroorzaakt wordt door ontploffing/gewaarborgde oorzaak binnen de polis, maar Vaillant geeft zelf aan dat ze geen exacte reden kunnen geven, dit zou dus WEL een ontploffing kunnen zijn. In bijlage kan u deze mail terugvinden van Vaillant zelf.Baloise geeft mee dat wij meermaals een bericht hebben gekregen, maar dit is niet correct? Wij hebben één brief mogen ontvangen waarbij er in stond dat er gasverandering ging komen. Hierin stond echter niet vermeld dat we het gas zelf moesten aanpassen. Voor zeker te zijn, hebben wij een loodgieter laten langskomen voor onderhoud. Er werd ons dan meegedeeld dat het toestel helemaal OK was. Graag willen wij u meedelen dat wij ongeveer drie maanden hebben moet wachten. Wij moesten constant contact opnemen met elk bedrijf, elke persoon, we werden continu van het kastje naar de muur gestuurd, maar nooit zijn we deftig geholpen geweest. Dit kan echt totaal niet de bedoeling zijn dat er deze zaak zolang aansleept en dat er een gezin zo lang moet wachten op warm water. Drie maanden is echt niet OK voor een groot gezin.De constatering in de eerste paragraaf begrijp ik niet. Vaillant geeft totaal iets anders aan dan wat de expert meedeelt, deze constatering klopt dus niet.Vaillant hebben we trouwens moeten inschakelen op vraag van de expert. Wij hebben dit zelf moeten betalen (rond €200, een groot bedrag dus), maar we weten nog steeds niet wat de oorzaak is, graag hadden we dit bedrag dus teruggekregen.Alvast bedankt om dit te herbekijken, want dit is echt niet OK voor een bedrijf als Baloise. Gelieve dit dossier te heropenen en ons correct verder te helpen alstublieft.Met vriendelijke groeten