Terug

Problemen met kastdeuren/afspraken naleven

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: DSM Keukens

03/05/2021

We besteld in 2019 een keuken bij dsm, bij plaatsing begon het probleem al dat het graniet werkblad al te kort was....dan zijn er diverse mails verstuurd omdat kastdeuren niet sluiten, vaatwasdeur ging helemaal uitzetten al enkele weken na plaatsing van keuken. Knopjes laten los....na problemen doorgemaild te hebben komen ze de herstelling doen na een maand of twee idem hetzelfde probleem de deur is al 2 maal vervangen. De andere problemen begin dit jaar zouden ze materialen moeten bestellen, afgelopen zaterdag ontving een e-mail dat ze maandag tussen 8.30 en 9.30 zouden komen voor de herstelling. Ik neem hiervoor een dag verlof. Dan om 10.10 belt de klantendienst me even doodleuk op dat ze niet komen omdat er foute materialen werden geleverd! Het loopt van het begin al zeer stroef met DSM en de mensen zijn ronduit vaak ook zeer onbeschoft! De keuken van je dromen is voor onszelf echter helaas eerder een nachtmerrie en ben het meer dan zat dat ik elk half jaar bij een nieuwe keuken herstellingen moet laten uitvoeren....heb dan ook gevraagd hoe het zit met de garantie, en of deze verlengd kan worden aangezien ze al in begin problemen heeft bezorgd, dan ontvang ik een mail dat ik na 2 jaar garantie wel zelf zal opdraaien voor werkuren en dienstverplaatsing!!! Daar ga ik dus niet mee akkoord. Meermaals heb ik pogingen gedaan per telefoon en per mail echter nemen ze het precies niet zo nauw. Wij hebben betaald voor een kwaliteitskeuken waarbij wij zelf onze afspraken hebben nageleefd, ons mening is dat zij echter hun verkoopsovereenkomst niet naleven en wens maatregelen te nemen.

Berichten (2)

DSM Keukens

Naar: A. C.

04/05/2021

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: DSM Keukens

21/05/2021

Beste, wederom heb ik geen zin meer in een hoop gedoe. Ik wil gewoon de droomkeuken die ik besteld en betaald heb. Echter gaat dit niet enkel over een railtje en deurknopje maar over meer dan dit! Het vaak niet naleven van afspraken die worden gemaakt, waardoor ik weer een verlofdag heb verloren laten gaan voor niks! En eerlijk gezegd het is al van het begin al een probleem....ik heb al vaak op korte tijd herstellingen moeten laten uitvoeren, en niet op details verder te gaan is een pannenset leuk aangeboden maar daar koel ik echter mijn pap niet mee en wens ik te krijgen waarvoor ik betaald heb!!! Er werd echter me veel beloofd maar werd er echter nog niet veel ingewilligd van de beloftes....leef jullie contract gewoon na en lees even zelf de verkoopsovereenkomst in de kleine letters dan ziet u dat u zelf dit niet volledig naleeft!Dus kortom met een pannenset ben ik zeker niet tevreden.....


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform