We besteld in 2019 een keuken bij dsm, bij plaatsing begon het probleem al dat het graniet werkblad al te kort was....dan zijn er diverse mails verstuurd omdat kastdeuren niet sluiten, vaatwasdeur ging helemaal uitzetten al enkele weken na plaatsing van keuken. Knopjes laten los....na problemen doorgemaild te hebben komen ze de herstelling doen na een maand of twee idem hetzelfde probleem de deur is al 2 maal vervangen. De andere problemen begin dit jaar zouden ze materialen moeten bestellen, afgelopen zaterdag ontving een e-mail dat ze maandag tussen 8.30 en 9.30 zouden komen voor de herstelling. Ik neem hiervoor een dag verlof. Dan om 10.10 belt de klantendienst me even doodleuk op dat ze niet komen omdat er foute materialen werden geleverd! Het loopt van het begin al zeer stroef met DSM en de mensen zijn ronduit vaak ook zeer onbeschoft! De keuken van je dromen is voor onszelf echter helaas eerder een nachtmerrie en ben het meer dan zat dat ik elk half jaar bij een nieuwe keuken herstellingen moet laten uitvoeren....heb dan ook gevraagd hoe het zit met de garantie, en of deze verlengd kan worden aangezien ze al in begin problemen heeft bezorgd, dan ontvang ik een mail dat ik na 2 jaar garantie wel zelf zal opdraaien voor werkuren en dienstverplaatsing!!! Daar ga ik dus niet mee akkoord. Meermaals heb ik pogingen gedaan per telefoon en per mail echter nemen ze het precies niet zo nauw. Wij hebben betaald voor een kwaliteitskeuken waarbij wij zelf onze afspraken hebben nageleefd, ons mening is dat zij echter hun verkoopsovereenkomst niet naleven en wens maatregelen te nemen.