Beste.Ik ben klant bij Bolt en heb een jaarafrekening ontvangen van elektriciteit op 25/05/2022 - verbruiksperiode 24/03/2021 t.e.m. 30/04/2022 (= 403 dagen). Bij nazicht blijkt deze niet correct.Op 16/06/2021 is Fluvius een digitale meter komen plaatsen en daar zou het probleem ontstaan zijn volgens Bolt. Het gedeelte van de analoge meter wat vermeld is op de factuur klopt wel, want uw techniekers hebben mij verplicht om een foto van de meters te maken, om discussies achteraf te vermijden. Daar moet ik uw techniekers absoluut voor bedanken. De stand van onze digitale elektriciteitsmeter is op 01/08/2022 nog steeds lager dan dat ons is aangerekend op 30/04/2022.Al deze info werd reeds gemaild naar Fluvius en ik heb van Fluvius een mail ontvangen op 30/06/2022, dat er effectief een fout is gebeurd met de verbruiken. Ik heb daarop deze mail integraal doorgestuurd naar Bolt.ZIE MAIL IN BIJLAGE en foto's met meterstanden op 24/06/2022 en 01/08/2022. Bolt blijft er echter bij dat de fout nog steeds bij Fluvius zit en dat Fluvius niet de correcte info/verbruiken doorgeeft.Kan Fluvius aub de juiste info doorgeven, zodat de jaarfactuur correct kan worden opgemaakt aub?En kan er vanaf heden een maandelijkse afrekening opgemaakt worden voor zowel elektriciteit als gas, zodat we dit korter kunnen opvolgen.Alvast bedankt.